تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در چندین شهر و دو خبر دیگر

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در چندین شهر و دو خبر دیگر

روز ۱۶ فروردین بازنشستگان مخابرات جهت پیگیری مطالباتشان در چندین شهر از جمله در شهرهای تهران، اصفهان، اردبیل، رشت، سیرجان، سمنان و کرمانشاه دست به تجمع زدند. این تجمع در تهران در مقابل ساختمان سردار جنگل برگزار شد. در این تجمعات بازنشستگان با شعارهایی چون “بازنشسته می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد”، “مخابرات درآمدش عالیه سفره ما خالیه”، صدای اعتراضشان را به وضع بد معیشتی خود و فقر و بی تامینی بلند کردند. بازنشستگان مخابرات در اسفند ماه نیز در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و مستمری های نازل خود تجمعات متعدادی برپا کردند. آنها از جمله در ۲۲ اسفند در تهران تجمع داشتند و با شعارهایی چون “وزیر بی لیاقت، استعفا، استعفا”، ” فریاد، فریاد، از اینهه بیداد”، ” روزنامه، رسانه، کجائید، به داد ما بیایید”، ” اجرای آیین نامه حق مسلم ماست”، حق و حقوقشان را طلب کردند. قبل از آن نیز درهفدهم اسفند ماه این بازنشستگان در پانزده شهر تجمع کردند. بازنشستگان مخابرات بر پیگیری مطالباتشان تاکید دارند.

روز ۱۶فروردین کارگران شهرداری رشت در اعتراض به کسر مزایا و عدم ساماندهی تبدیل وضعیت پرسنل در مقابل ساختمان استانداری گیلان تجمع کردند.

-اعتراضات رانندگان کامیون که در اعتراض به سطح پایین دستمزدها و درآمد و وضعیت معیشتی شان از ۱۴ فروردین ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ – ۵ آپریل ۲۰۲۲

نوشته تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در چندین شهر و دو خبر دیگر اولین بار در حزب کمونیست کارگری ایران. پدیدار شد.

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …