تجمع اعتراضی در پارس آباد در پی کشته شدن کودک هفت ساله

در پی کشف جسد دختر بچه هفت ساله در پارس آباد از توابع استان اردبیل در پارکینگ مظنون این پرونده، اهالی منطقه در شهر تجمع کردند.گزارشها حاکی است که گروهی از معترضان بخشی از مغازه مظنون را این پرونده را تخریب کرده و در مقابل منزل وی تجمع کردند.روز گذشته عبدالله طباطبایی، دادستان پارس آباد مغان از پیدا شدن جسد آتنا اصلانی دختر خردسال گمشده در پارکینگ منزل مظنون بازداشت شده خبر داد. طباطبایی روز گذشته گفت که جسد این کودک هفت ساله به پزشکی قانونی منتقل شده است.آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی از حدود بیست روز پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده بود.بی بی سی

—————–

 

به گزارش اجتماعی نت شهر، آخرین روزهای خرداد ماه سال جاری ماجرای ناپدید شدن دختر بچه 7 ساله ای به نام آتنا در شهرستان پارس آباد تیم های جنایی را برای ردیابی این دخترکوچولو وارد عمل کرد.
ماموران پلیس آگاهی در گام نخست سرنخ های مرموزی از این پرونده به دست آوردند و در همان ابتدا چند مظنون در این پرونده را دستگیر کردند که تحقیقات پلیسی سرانجام پس از 20 روز کاوش گری و بازجویی از مظنون اصلی متهم به نتیجه رسید.

جسد دخترکوچولو عصر امروز در پارکینگ خانه مظنون اصلی پرونده کشف شد و بررسی های ابتدایی تیم پزشکی قانونی نشان از آن داشت که آتنا اصلانی 16 روز قبل به قتل  رسیده است.
در این مرحله جسد آتنا اصلانی برای بررسی های بیشتر به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.
اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: به دنبال مفقود شدن دختر خردسال پارس‌آبادی تحقیقات و پیگیری‌های شبانه‌روزی برای پیدا شدن این کودک 7 ساله توسط پلیس تخصصی آگاهی و مراجع قضایی و نیز اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولان استانی آغاز و در نهایت جسد آتنا اصلانی امروز در پارس‌آباد کشف شد.
وی افزود: با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته که در محل نصب بوده و پس از اعتراف یکی از مظنونان دستگیر شده در این پرونده سرانجام جسد این دختر 7 ساله در پارس‌آباد کشف شد و مراحل قانونی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس‌آباد با ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی گفت: انتظار می‌رود که مردم منطقه از هرگونه التهاب‌آفرینی خودداری کرده و با حفظ آرامش پیگیری این پرونده را به مراجع انتظامی و قضایی واگذار کنند تا اشد برخورد با قاتل این دختر خردسال انجام شود.

امروز 20 تیر مردم خشمگین  به آتش زدن مغازه قاتل آتنا اصلانی در پارس آباد پرداختند و عصبانیت و تجمع مردم به خاطر این حادثه تلخ در رسانه ها خبرساز شد.

لینک فیلم

اینرا هم بخوانید

اسماعیل بخشی: کدام باتوم را انتخاب می‌کنید؟ تکرار راه چندین بار رفته خطاست!

واکنش اسماعیل بخشی به انتخابات کدام باتوم را انتخاب می‌کنید؟ تکرار راه چندین بار رفته …