تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان بوشهر به دلیل بدقولی بیمه‌ها

وب سایت “خلیج فارس”: معترضان از بدقولی شرکت های بیمه ای برای پرداخت مطالبات شان انتقاد کرده و خواستار پیگیری موثرتر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص شدند.پرسنل بیمارستان شهدای خلیج فارس به دلیل عدم پرداخت کارآنه خود در لابی بیمارستان تجمع کردند.

 در این اتفاق که صبح پنجشنبه رخ داد، معترضان از بدقولی شرکت های بیمه ای برای پرداخت مطالبات شان انتقاد کرده و خواستار پیگیری موثرتر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص شدند.

پس از دقایقی از این تجمع، رییس بیمارستان و برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در جمع معترضان قول پیگیری برای پرداخت بخش دیگری از کارآنه پرسنل و پزشکان بیمارستان طی هفته آینده دادند.

در همین خصوص یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حقوق پرسنل کلیه بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی به صورت متمركز كشوري و به روز پرداخت شده است، اما کارانه پرسنل بیمارستان ها که خواسته به حق آنها می باشد در تعهد بیمه ها می باشد که این مهم تاخیر 6 ماهه دارد، طوری که دیروز کارآنه بهمن ماه سال گذشته واریز شده است.

 عدم پرداخت کارانه كادر درماني بيمارستانهاي تحت پوشش دانشگاه ناشي از تاخير پرداخت صورت حساب هاي بيمارستان ها توسط سازمان هاي بيمه گر مي باشد كه این مشکل در سطح کشور وجود دارد، با این حال بوشهر از لحاظ پرداخت کارآنه نسبت به بسیاری از دانشگاههای علوم پزشکی کشور جلوتر می باشد، در حالی که به طور میانگین در سراسر کشور تا آبان ماه گذشته کارآنه ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قریب 70 میلیاردتومان بابت اجرای طرح تحول سلامت و توسعه خدمات بیمارستانی از بیمه ها طلب دارد، ابراز امیدواری کرد با پیگیری هایی که از سوی مسئولان دانشگاه صورت گرفته، در آینده نزدیک زمینه پرداخت بخش دیگری از کارآنه پزشکان فراهم شود.

اینرا هم بخوانید

اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه؛ راست افراطی بیش از یک‌ سوم آرا را از آن خود کرد

شهروندان فرانسوی امروز یکشنبه ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) در یکی از مهم‌ترین انتخابات‌های چند دهه …