تحصن دانشجویان دانشگاه هنر در اعتراض به اجباری شدن مقنعه ادامه دارد! ضرب و شتم دانشجویان

*کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور از «ضرب‌و‌شتم» شدید دانشجویان متحصن در دانشگاه هنر تهران از سوی رئیس حراست این دانشگاه خبر داده است.بر اساس این گزارش، این مقام حراست که نام وی «حمزه برزویی» عنوان شده، «حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد دانشجویان متحصن» را مورد «ضرب‌و‌جرح شدید» قرار داده است.این کانال تلگرامی حال چند تن از دانشجویان را «وخیم» گزارش کرده است.

*بنا بر گزارش‌های منتشره، حدود ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه هنر حوالی ساعت ۵ عصر دیروز در پردیس باغ ملی این دانشگاه در اعتراض به اجباری شدن مقنعه، دست به تحصن زدند که پس از گذشت بیش از ۷ ساعت همچنان ادامه دارد.

در ساعات اولیه تحصن رئیس حراست این دانشگاه، دانشجویان را به باز کردن درهای دانشگاه به روی مامورین امنیتی تهدید کرد. اما دانشجویان به تحصن خود تا بدین لحظه ادامه داده‌اند.

در حال حاضر وضعیت این دانشجویان مساعد نیست. آب دانشگاه قطع شده‌است و به دیگر دانشجویان اجازه‌ی رساندن آب و غذا و حتی استفاده از سرویس بهداشتی به این دانشجویان داده‌ نمی‌شود. حضور پرتعداد نیروهای حفاظت فیزیکی در داخل دانشگاه و حضور همزمان نیروهای لباس شخصی در خارج از دانشگاه فشار مضاعفی بر دانشجویان وارد کرده‌است.

ضرب و شتم شدید دانشجویان متحصن در دانشگاه هنر

بنا بر اخبار منتشره حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد دانشجویان متحصن در دانشگاه هنر توسط حمزه‌ برزویی کوتنایی، رئیس حراست دانشگاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته‌اند. همچنین حال چند تن از دانشجویان وخیم گزارش شده‌است.
با وجود فشار و تهدید‌های مدوام حراست دانشجویان هنوز در دانشگاه هستند و اجازه‌ی خروج به دانشجویان داده نمی‌شود.

پیش از این هم حراست دانشگاه مانع از رساندن آب و غذا به دانشجویان و استفاده از سرویس‌های بهداشت شده بود. همچنین حراست تهدید کرده‌است که به مامورین لباس شخصی اجازه ورود خواهد داد.

مسئولیت صدمات وارده به دانشجویان متحصن بر عهده‌ی حراست این دانشگاه است.

اینرا هم بخوانید

قطعنامه پایانی تجمع مشترک انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته و بازنشستگان کرمانشاه و خبر تجمع اراک. عکسها

قطع نامه پایانی تجمع مشترک انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته و بازنشستگان مطالبه گر …