تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:تهدید به قتل مسیح علی نژاد از طرف یک عامل حکومتی محکوم است!

اخیرا فردی به نام “رضا یثربی” که در ” دایره قضات و اجرائیات دادسرای جرائم سایبری” جمهوری اسلامی شاغل می باشد، مسیح علی نژاد فعال سیاسی و روزنامه نگار را تهدید به قتل کرده است. این تهدید در اینستاگرام برای مسیح علی نژاد پست شده است.

در پیام این عامل حکومت آمده است:”آیا شما فکر کرده‌اید پیدا کردن شما در انگلستان سخت است؟ آیا فکر می‌کنید حذف کردن شما از کره زمین برای ما مشکل است؟ شما دارید با طرح چهارشنبه‌های سفید همه زحمت ما را به خاک سیاه می نشانید. شما نباید از داشتن رسانه استفاده علیه اسلام بکنی، دقت کن کاری که با فرخزاد کردیم، روزی با تو نکنیم.”

این یک تهدید آشکار و درعین حال یک اعتراف به قتل توسط رژیم است.  گرچه در شرایط امروز جمهوری اسلامی زیر ضرب اعتراضات و درگیر کشمکشهای جناحهای حکومتی است و در موقعیت بی افق و بسیار شکننده ای قرار دارد، ولی هر گاه امکان بیابد از هیچ جناتی علیه نیروهای اپوزیسیون دریغ نخواهد کرد. پرونده سیاه این حکومت شامل قتل ده ها نفر از چهره های اپوزیسیون در خارج کشور است. باید این پرونده را در برابر جهانیان گشود و حکومت تروریستی جمهوری اسلامی را در دنیا رسوا و بی آبرو کرد.

حزب کمونیست کارگری تهدید به قتل مسیح علی نژاد را قویا محکوم کرده و اعلام می کند، همه سران و مقامات بلند پایه حکومت باید به جرم ارتکاب جنایت برعلیه بشریت و سازماندهی بیش از سه دهه ترور و کشتار علیه مردم و فعالین سیاسی  تحت پیگرد قرار گرفته و محاکمه گردند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

اول جولای2017

 

 

 

 

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …