روز سوم جلسه عبدالکریم سروش هم در تورنتو به هم خورد!

روز چهارشنبه ۲۸ مارس سومین جلسه سروش که مخفیانه سازماندهی شده بود توسط مخالفین جمهوری اسلامی افشا شد و تظاهراتی در همان محل سازمان داده شد. جلسه روز سوم هم به صحنه افشاگری علیه سروش و سرافکندگی طرفدارانش تبدیل شد.

در جریان این تجمع اعتراضی با یورش یکی از گاردهای لمپن سروش، دو نفر از مخالفین حکومت مجروح میشوند. دقایقی بعد پلیس در محل حضوریافته و مشغول تحقیقات میشود. در بیرون سالن در محوطه پلازای بزرگ به نام World on Yonge اعتراض مخالفان و افشاگری علیه جمهوری اسلامی ادامه پیدا میکند و این منطقه به مدت نیم ساعت بسته میشود. خبر همه جا میپیچد و مردمی که از موضوع اطلاع پیدا میکنند، مقابل محل تجمع میایند و فعالین اپوزیسیون آنها را در جریان ماوقع قرار میدهند. بدلیل تظاهرات و افشاگری مخالفین و تشنجی که از طرف عوامل سروش ایجاد شد، جلسه بهم خورد و حضور سروش در تورنتو با سرشکستگی او و هوادارانش به پایان رسید.

ما یکبار دیگر اعلام میکنیم که خارج کشور جای امنی نه برای عوامل جمهوری اسلامی است نه کسانی که زمانی در جنایات این حکومت شریک بوده و اکنون بعنوان ژورنالیست و فیلسوف مشغول حمایت از بخش هایی از حکومتند. بهم خوردن جلسات سه روزه سروش ادامه فراری دادن آیت الله شاهرودی قاضی مرگ جمهوری اسلامی از آلمان است که دو ماه قبل اتفاق افتاد. حتی مخفیگاه های قاتلین امروزی و دیروزی حکومت هم جای امنی برای آنها نیست. در هر سوراخی باشند بیرونشان میکشیم و رسوایشان میکنیم. لازم به توضیح است که دو جلسه قبلی سروش در روزهای ۲۳ و ۲۴ مارس در تورنتو نیز به صحنه تظاهرات و افشای سروش و جمهوری اسلامی تبدیل شد و در ادامه این اعتراضات مسئولین کتابخانه ای که محل را در اختیار سازماندهندگان جلسه سروش قرار داده بودند از سابقه سروش مطلع شدند و در کنار مخالفین قرار گرفته و ادامه جلسات او در کتابخانه را لغو کردند.

ما اعلام میکنیم که امثال سروش که زمانی از ایدئولوگ های به اصطلاح انقلاب فرهنگی حکومت و شریک مستقیم سرکوب و قتل دانشجویان بوده است، جایشان پشت میز محاکمه است. ما نه فراموش میکنیم نه می بخشیم. تک تک سران جنایتکار حکومت و قاتلینی که زمانی همکار حکومت بوده اند باید به جرم جنایت علیه مردم به محاکمه کشیده شوند. خارج کشور جای اوباش دیروز و امروز جمهوری اسلامی نیست.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- تورنتو
۲۹ مارس ۲۰۱۸

فیلم

عکس هایی از این آکسیون

 

 

 

 

 

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …