بجای مذاکره بایکوتشان کنید!

اگر مسئولان حکومت اتریش میخواهند‌ خود را از کارنامه سیاه ۴۱ سال ترور، کشتار، اعدام و سنگسار رژیم تروریست و ضد مردمی اسلامی در ایران بی اطلاع نشان بدهند، اما مردم اتریش مانند تمام مردم ایران و جهان از کارنامه سیاه این رژیم آگاه هستند.
قرار است روز سه‌شنبه ۶ آوریل نمایندگان جمهوری اسلامی در “نشست برجام” در وین شرکت بکنند.
جوانان، کارگران، زنان بازنشستگان در تظاهراتها و اعتراضات بخون کشیده شده بارها فریاد زده‌اند که این حکومت نماینده ما نیست و باید بایکوت شود.

آیا نمایندگان دولت اتریش آن را نشنیده‌اند؟
مردم سالیان سال فریاد میزنند‌ که این حکومت قرون وسطایی ضد آزادی، ضد انسان، ضد کارگر، ضد زن، ضد کودک، مرکز صدور تروریسم به منطقه خاورمیانه، شمال افریقا و کل جهان است و نماینده ما نیست. باید از مقامات دولت اتریش پرسید که چرا این قاتلین و مجرمان علیه بشریت را نماینده ما اعلام میکنند و بجای بایکوت حکومت آپارتاید جنسی در ایران با آنها پشت میز مذاکره می‌نشینند.

مردم ایران خواهان بایکوت این تبهکاران هستند! مردم ایران در تلاش برای سرنگونی این حکومتتند و این رژیم را قاتل خود میدانند و از مجامع جهانی و کلیه دول غربی میخواهند که این رژیم سیاه ضد بشری را بایکوت کنید!

ما همه احزاب، سازمانهای مدافع حقوق زن، اتحادیه‌های کارگری و شخصیت‌ها و رسانه‌های آزادیخواه در جهان را فرامیخوانیم که در کنار مردم ایران بایستند و رژیم قاتل و فاسد و  ترور و زن ستیز اسلامی را طرد و بایکوت کنند.


تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۵ آوریل ۲۰۲۱
۱۶ فروردین ۱۴۰۰

اینرا هم بخوانید

ابراهیم رئیسی و هیئت هشت نفره همراه در سانحه سقوط بالگرد کشته شدند

رسانه‌های حکومتی اعلام کردند ابراهیم رئیسی و هیئت هشت نفره همراه او در پی حادثه …