تظاهراتها و تجمعات در اعتراض به اعدام محسن شکاری در چند منطقه تهران.فیلم

مردم تهران شامگاه پنج‌شنبه هفدهم آذر ماه در چندین منطقه از خیابان ستارخان با برپایی تجمع ضد حکومتی، و سر دادن شعار «می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت»، به اعدام محسن شکاری، از معترضان بازداشت شده در اعتراضات سراسری، اعتراض کردند.در تعداد دیگری از مناطق تهران و دیگر شهرهای ایران نیز شامگاه پنج‌شنبه مردم با برپایی تجمع و تظاهرات به اعدام محسن شکاری اعتراض کردند.

مردم تهران شامگاه پنج‌شنبه هفدهم آذر ماه در چندین منطقه از خیابان ستارخان با برپایی تجمع ضد حکومتی، و سر دادن شعار «می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت»، به اعدام محسن شکاری، از معترضان بازداشت شده در اعتراضات سراسری، اعتراض کردند.

معترضان همچنین در جریان تظاهرات شامگاه پنج‌شنبه در ستارخان اقدام به سر دادن شعار «می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت» و «مرگ بر خامنه‌ای» کردند.

در تقاطع خیابان خسرو و ستارخان نیز جمعی از معترضان با برپایی تجمع و سردادن شعارهای ضد حکومتی به اعدام محسن شکاری اعتراض کردند.

اعتراضات در مناطق مختلف خیابان ستارخان تا ساعت‌های پایانی شامگاه پنج‌شنبه همچنان ادامه داشت و همزمان در چند منطقه دیگر از جمله شهرک چیتگر و اکباتان نیز مردم با برپایی تجمع، اقدام به سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و همچنین شعار «محسن ما رو بردن، جنازه‌اش رو آوردن» کردند.

در شهرک اکباتان نیزجمعی از مردم با برپایی آتش و شکل دادن تجمع اعتراضی به سردادن شعارها علیه جمهوری اسلامی پرداختند و به کشتار و سرکوب مردم در سراسر ایران و همچنین اعدام محسن شکاری اعتراض کردند.

در تعداد دیگری از مناطق تهران و دیگر شهرهای ایران نیز شامگاه پنج‌شنبه مردم با برپایی تجمع و تظاهرات به اعدام محسن شکاری اعتراض کردند.

اینرا هم بخوانید

وزارت خارجه اسرائیل کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه را تایید کرد

*وزارت خارجه اسرائیل کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه را تایید کرد. یحیی …