تهدید به قتل فعالین سیاسی را قویا محکوم می کنیم!

در روزهای گذشته شعله پاکروان، میترا بابک و مینا احدی و تعداد دیگری از فعالین سیاسی در خارج کشور، از سوی عوامل و اراذل و اوباش جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار گرفته اند. بنظر میرسد جمهوری اسلامی با انتخاب رییسی و رسوایی و بی آبرویی در جامعه ایران و در سطح جهانی، چنان به مخمصه افتاده که فکر میکند میتواند با چنین اقداماتی مخالفین خود را مرعوب و ساکت کند.

تهدید به قتل فعالین سیاسی از سوی عوامل وابسته به جمهوری اسلامی به دنبال تهدید مینا احدی از سوی جریانات اسلامی پس از اعتراض وی به پخش اذان از مساجد آلمان، ماهیت تروریستی همه دولت ها و جریانات اسلامی را یکبار دیگر نشان داد.

این تهدیدات کوچکترین تاثیری بر فعالیت انسانهای مبارزی که سالها علیه جمهوری اسلامی مبارزه کرده اند نخواهد گذاشت بلکه عزم و اراده آنها را در تداوم مبارزه برای درهم پیچیدن بساط رعب و وحشت حاکمین اسلامی ایران و دیگر جریانات مرتجع اسلامی مصمم تر خواهد کرد.

ما ضمن محکومیت شدید این تهدیدات از همه سازمانها، احزاب و نهادهای سیاسی و مدافع حقوق انسان می خواهیم که تهدیدات فعالین سیاسی توسط جمهوری اسلامی و دار و دسته های تروریست آنرا محکوم کنند و صف واحدی را علیه تروریسم اسلامی به نمایش بگذارند. ما همه مردم آزاده و مخالفین حکومت را به تشدید مبارزه علیه جمهوری اسلامی فرامی خوانیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

۵ نوامبر ۲۰۲۱- ۱۴ آبان ۱۴۰۰

اینرا هم بخوانید

محمد آزاد، معترض آسیب‌دیده چشمی، جان باخت

محمد آزاد، ۴۸ ساله و پدر دو فرزند و معترض آسیب‌دیده چشمی، که در آبان …