جمهوری اسلامی اعدام و نسل کشی را سرنگون خواهیم کرد!  

چند روز گذشته جمهوری اسلامی چوبه های دار و صدور احکام اعدام را از جمله در زاهدان و اراک و تهران و سنندج و کرج بالا برده و دست به جنایاتی فاشیستی زده است. دنیا دارد می بیند که جنایتکاران اسلامی حاکم بر ایران انسانها را به جرم اعتقاداتشان، به جرم خداناباوری و یا توهین به پیغمبر، به جرم اعتراض داشتن و مخالف بودن اعدام میکنند.  

این جنایات پرونده فی الحال سیاه سران جمهوری اسلامی در ارتکاب به  جنایت علیه بشریت، نظیر قتل عام زندانیان سیاسی در دهه شصت، شلیک عامدانه به هواپیمای مسافری، اسید پاشی عامدانه به صورت زنان، حمله شیمیایی به دختران و پسران دانش آموز و غیره  را فقط سیاه تر و سنگین تر خواهد کرد. ما از جانب مردم ایران و همه خانواده های داغدار اعلام میکنیم که شما آدم کشان اسلامی را نه فقط از قدرت به زیر خواهیم کشید بلکه تک تک آمران و عاملان این جنایات را در هر کجا که باشند به پای میز محاکمه دادگاه های مردمی و علنی در پیشگاه جهانیان خواهیم کشید. 

این اعدام و نسل کشی وحشیانه و سراسیمه آخرین تقلاهای رژیمی در سراشیب سقوط است که  از سر وحشت می کشد تا مگر زنده بماند. طناب دار برای جمهوری اسلامی آن “ریسمان الهی” است که  در آخرین لحظات حیات ننگینش مایوسانه به آن چنگ میزند. حتی خود جانیان حاکم نیز میدانند که این نسل کشی ها و قتل های عامدانه دولتی مردم را در مبارزه برای رهایی از شر جمهوری اسلامی مرعوب و متوقف نخواهد کرد که به عکس آتش خشم و انزجار و اعتراض مردم ایران و جهان را بیش از پیش دامن خواهد زد. این اعدام ها عزم تک تک میلیونها کارگر و معلم و دانشجو و بازنشسته و فعالین جنبش رهایی زن و جنبش دادخواهی و غیره و همه مردم به جان آمده از سنندج و زاهدان و تهران تا مشهد و شوش و آبادان و تا برلین و استکهلم و ونکوور را بیش از پیش جزم خواهد کرد تا جمهوری کثیف اسلامی را همراه ریسمان الهی اش برای همیشه به خاک سپارند. 

ما مردم سراسر ایران و همه ایرانیان ساکن خارج کشور را فرا میخوانیم که متحد و یکصدا علیه اعدام و نسل کشی به اعتراض برخیزند و به خیابان بیایند. ما کارگران و معلمان و دانشجویان و بازنشستگان و دانش آموزان را فرا می خوانیم تا در اجتماعات و اعتراضات فریاد خود علیه اعدام و حکومت اعدام را رساتر کنند. از تظاهرات های خیابانی و شعارگویی شبانه تا اعتراض به اعدام در کلاس درس مدارس و در اجتماعات اعتراضی دانشجویی تا  اعتراض در فضای مجازی و توییتر و اینستاگرام و تا اجتماع در برابر زندان و جلوگیری از اعدام در همه جا باید یکصدا اعلام کرد که ما جمهوری اسلامی اعدام و نسل کشی را سرنگون خواهیم کرد!

حزب کمونیست کارگری ایران

٢٠ اردیبهشت ١٤٠٢، ١٠ مه ٢٠٢٣

اینرا هم بخوانید

گزارشات تصویری از شرکت فعالین حزب کمونیست کارگری در مراسمها و تظاهراتهای اول مه در خارج کشور

این صفحه تکمیل میشود سوئد استکهلم سوئد مالمو سوئد گوتنبرگ آلمان فرانکفورت: برمن کاسل لایپزیک