جمهوری اسلامی دنبال “مائده دریایی” است!

یک کشتی نفتکش تحت مدیریت یک شرکت اسرائیلی مورد حمله پهبادی در دریای عمان قرار گرفت.
شبکه العالم، متعلق به جمهوری اسلامی ادعا کرد این حمله توسط “نیروهای مقاومت” انجام گرفته است.
یعنی عملا و به نظر من آگاهانه خواست بگوید که در این حمله دست داشته است.
اسرائیل جمهوری اسلامی را مسئول دانست و از پاسخ قاطع خبر داد. خبرگزاریهای اروپا از “جنگ سایه ها” صحت کردند. و …
اصل مطلب چیست؟
مساله این است که حکومت اسلامی هر وقت در زمین، در کف خیابان حیات ننگینش به خطر افتاده دنبال یک “مائده آسمانی” گشته است. چون عملا خدایی هم در کار نیست که از آسمان یک مائده برای آدمکشان اسلامی بفرستد، در مواقع بحرانی خود حکومت اسلامی دست به کار میشود تا بوجود بیاورد. جنگ هشت ساله یکی از این “مائده های اسمانی” بود که قرار بود در زمین حکومت را تثبیت کند.
الان هم دقیقا مساله همین است. از خوزستان تا خراسان، از آذربایجان تا سیستان بلوچستان زمین زیر پای حکومت اسلامی تکان میخورد. آنهم چه تکانهای شدیدی! و جمهوری اسلامی دنبال اتفاقی است تا اعتراض گسترده مردم را در ایران و جهان تحت الشعاع قرار دهد.
حکومتی که دست شیادان اصلاح طلبش هم برای مردم رو شده است، حکومتی که نیروهای سرکوبش فقط خشم و اعتراض بیشتری بر می انگیزد، باز هم دنبال مائده ای آسمانی است. اما خدا که قاعدتا در آسمان ها سرگردان است، پس حکومت خودش دست به کار شده تا این بار یک “مانده دریایی” درست کند.
به این ترتیب، “جنگ سایه ها” در دریای عمان در واقع تقلایی برای سایه انداختن به جنگ واقعی میان مردم با حکومت اسلامی در داخل ایران است. “مائده دریایی” کذایی، تقلایی سراسیمه و مستاصلانه برای رها شدن از طوفانی در کف خیابانهاست. طوفانی که آنچنان قوی هست که طنین خروش سهمگین “مرگ بر خامنه ای” را تا بالای پشت بام بیت خامنه ای به چرخش در آورده است.
مردمی که دیگر جانشان در همین زمین به لب رسیده است، مردمی که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند را نمیتوان با هیچ مائده ای، آسمانی یا زمینی یا دریایی سرکار گذاشت!

اینرا هم بخوانید

پیامبر گوشت‌تلخ، امام علی خشن – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …