جمهوری اسلامی و صنعت پر سود مذهب،١٣٠٠میلیارد تومان برای بازسازی اماکن مذهبی درعراق و سوریه. ۱۵۶ پروژه تا سال ۱۳۹۸ اجرا شده!

یوسف افضلی عضو ستاد توسعه و بازسازی عتبات جمهوری اسلامی به وب سایت”ستاد بازسازی عتبات عالیات”گفته است: «میزان نذر و کمک‌های اهدایی خیران» برای توسعه و بازسازی حرم‌های عتبات در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن، با وجود تنگناهای اقتصادی، ۳۰ درصد افزایش داشت. برای امسال، اعتباری در حدود یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

در خبر دیگری در وب سایت این نهاد حکومتی آمده است:”با وجود نامناسب بودن شرایط جوی و طوفان گرد و غبار در کربلا، روند توسعه حرم امام حسین متوقف نشده است”.

این وب سایت گزارش داده است که تا سال ۱۳۹۸، مجموعا ۱۵۶ پروژه در عراق و سوریه، ۳۴ پروژه در شهر نجف، ۴۰ پروژه در کربلا، ۲۹ پروژه در کاظمین، ۱۹ پروژه در سامرا، ۱۳ پروژه در شهر مسیب، ۴ پروژه در شهر بلد، پنج پروژه در کوفه و ۱۲ پروژه در دمشق توسط این ستاد اجرا شده است.

روزنه:مذهب و بازسازی اماکن مذهبی یک صنعت پرسود برای حکومت است. سالانه هزاران میلیاردتومان پول در کشورهای عراق،سوریه و… توسط همین نهاد حکومتی برای بازسازی اماکن مذهبی صرف میشود. درآمد از محل زیارت و تجارت حول و حوش این اماکن در دست سپاه، بسیج و نیروی قدس رژیم است. در کنار تبلیغ مذهب شیعه و سیاستهای تروریستی رژیم در این کشورها و سازماندهی باندهای تروریست، اماکن مذهبی محل “زیارت و تجارت” عظیم و پرسود با استفاده از جهل و خرافه مذهبی است. باهزینه هنگفت ساخت و ساز و گسترش اماکن مذهبی میشود مدارس استاندارد و امن با همه امکانات برای دانش آموزان ساخت، بهترین و مدرن ترین امکانات بهداشت و درمان را برای عموم مردم مهیا کرد و… هیچکدام از اینها اولویت حکومت جهل و ترور نبوده و نیست. اولویت اول اینها گسترش جهل و خرافه مذهبی و تروریسم اسلامی و حفظ قدرت کثیف شان است. در فردای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی، همه این هزینه ها قطع و صرف رفاه و آسایش مردم خواهد شد.

اینرا هم بخوانید

گرامیداشت اول مه توسط کارگران هفت تپه، بازنشستگان کشوری و تامین کرمانشاه و بازنشستگان تامین اجتماعی اراک

۱ مه ۲۰۲۴: اطلاعیه ۳: کارگران هفت تپه و بازنشستگان کشوری و تامین کرمانشاه اول مه …