جنایتکاران به چه روزی افتاده اند!

سخنگوی قوه قضاییه: «در مورد برخورد نماینده مجلس با یک سرباز؛ هیچکس حق ندارد به مجریان قانون بی احترامی کند».
ربیعی سخنگوی دولت: «کار سرباز در مقابل نماینده مجلس کاملا قانونی بود و برخورد فیزیکی هم صحت داشت. اتفاقی که افتاد خلاف قانون بود».
باور کردنی نیست. این حکومتی است که ۴۲ سال مشغول جنایت و زورگویی و قلدری بوده است و حالا در مقابل حق طلبی یک سرباز بالاترین ارگانهایش از حرکت این جوان ۲۲ ساله که در مقابل توهین نماینده مجلس گفته بود خودت … کی هستی، دفاع کرده اند و دروغ های نماینده مجلس اسلامی شان را افشا کرده اند. نماینده قلدر حکومت هم که معلوم شده هم از ماشین پیاده شده و هم به سرباز سیلی زده است و تربیت اسلامی اش افشا شده، به غلط کردن افتاده است. البته به موازات این، امام جمعه ای یا آخوندی آیت اللهی چیزی، هم که دستش در جیب آن نماینده است گفته است فیلمبردار را شناسایی کنید! حمایت سخنگوی دولت از حرکت مردم هم تماشایی است! مردم هم فیلم گرفتند، هم وسیعا منعکس کردند، هم نماینده مجلس اوباش اسلامی را افشا کردند و هم خودرو او را زیر لگد گرفتند و شیشه اش را شکستند. و ربیعی میگوید: «بهترین پاسخ را مردم به این ماجرا دادند»!‌
همه اینها جالب است. هم امام جمعه و هم سخنگویان حکومت میدانند که با چه خشمی از جانب همه مردم مواجهند نه فقط در مقابل این زورگویی بلکه در مقابل کل کثافات حکومتی که ۴۲ سال است مردم را به این روز انداخته است. دستگیری و احضار صدها فعال جنبش های اعتراضی نیز گواه همین مساله است. همین دیشب کارگران فولاد مدیران فاسد را با اردنگی بیرون انداختند، امروز بازنشستگان با قدرت در استانهای مختلف به میدان آمدند،‌ سه روز قبل کارگران نفت به میدان آمدند، دیروز و پریروز پرستاران و کادر درمان تهران و شیراز دست به تجمع زدند، کشاورزان اصفهان ول کن نیستند، مالباختگان تجمعات اعتراضی را شروع کرده اند و کل جامعه از خشم بخود میپیچد. غلط کردن های شدیدتری از مقامات بالاتر هم در راه است.

اینرا هم بخوانید

درباره اولتیماتوم هوشیارانه پرستاران شیراز- اصغر کریمی

روز ۲۴ مرداد درحالی‌که موجی از اعتصابات پرستاران در استان‌های البرز، فارس، شیراز، آذربایجان غربی، …