جنایت هولناک ارتش اسرائیل در  بیمارستان غزه را شدیداً محکوم می کنیم!

 مشاهده انسانهایی که در پی حملات اخیر جنایتکارانه دولت اسرائیل به مجتمع بیمارستان الاقصی در مرکز غزه و یک اردوگاه چادری در مجاورت این بیمارستان بطور فجیعی در شعله های آتش سوختند و یا به شدت آسیب دیدند، بسیار تکان دهنده است و دل هر انسانی را به درد می آورد.

ارتش اسرائیل تحت عنوان مبارزه با حماس و یا حزب الله، بیمارستانها، مدارس و مراکز غیر نظامی را به دفعات مورد حمله خود قرار داده است. این حملات باعث کشتار هولناک مردم بی دفاع و غیر نظامی و آوارگی میلیونی مردم در غزه و اخیرا در لبنان شده است. حتی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان از این حملات در امان نبوده اند.

حزب کمونیست کارگری ایران حملات جنایتکارانه ارتش اسرائیل به مراکز غیر نظامی و مردم بی دفاع در غزه و لبنان را شدیداً محکوم می کند. ما در همان حال حملات موشکی حزب الله و نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی به مناطق مسکونی اسرائیل را محکوم می کنیم.  حزب کمونیست کارگری ایران از توقف جنگ وکشاکشهای نظامی در لبنان و فلسطین حمایت میکند و از همه مردم و دولتها می خواهد که به دولت اسرائیل و گروههای اسلامی فشار بیاورند که حملات نظامی خود به مردم بی دفاع را فورا متوقف کنند. 

شرایط هولناک کنونی در غزه و لبنان از یکطرف حاصل سیاستهای راست افراطی و فاشیست حاکم در اسرائیل است و از طرف دیگر به گروگان گرفته شدن زندگی مردم در لبنان و غزه توسط نیروی های تروریست اسلامی حماس و حزب الله که با حمایت جمهوری اسلامی داعیه نابودی اسرائیل را دارند. خاورمیانه با وجود چنین نیروهای فاشیست و ارتجاعی همواره با بحران، جنگ و یا خطر جنگ و کشتار روبرو خواهد بود.
تنها راه پایان دادن به این اوضاع ، کوتاه کردن دست نیروهای ارتجاعی از زندگی و مقدرات مردم در اسرائیل، فلسطین و لبنان و ایران است.

حزب کمونیست کارگری ایران تلاش می کند که با سرنگونی جمهوری اسلامی به قدرت انقلاب مردم و از میان برداشتن سرمنشا تروریسم اسلامی در منطقه شرایط را به نفع مردم همه این کشورها تغییر دهد.

 کلید پایان دادن به جنگ و کشتار مردم بی دفاع در منطقه در دست خودم مردم است که در همه جا به میدان بیایند و با کنار زدن نیروهای ارتجاعی سرنوشت دیگری برای خود رقم بزنند. در حال حاضر مردم زیادی در اقصی نقاط جهان به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان اعتراض می کنند. پشتیبانی از  جنبش های مردمی مترقی در لبنان، فلسطین و اسرائیل و دیگر کشورهای منطقه، بویژه حمایت از  انقلاب زن زندگی آزادی، اقدام موثری است که می تواند بطور فعالتری اوضاع هولناک منطقه را به نفع انسانیت تغییر دهد. 

ما همه مردم جهان را به حمایت از جنبش های ترقی خواهانه مردمی برای به زیر کشیدن حکومت های ارتجاعی و کنار زدن نیروهای تروریسم اسلامی در منطقه فرا می خوانیم.

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ 
حزب کمونیست کارگری ایران

اینرا هم بخوانید

رسانه‌های اسرائیل: اهداف حمله به ایران تعیین شده است

“کانال ۱۲” اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) گزارش داد پاسخ تلافی‌جویانه ارتش اسرائیل …