جنتی:برجام تیر زهر آگین بود. تخلفات انتخاباتی دولتی ها. مخالفت به همه پرسی کردستان

ایلنا،جنتی:برجام مصداق تیر زهر آگین بود/ باید با تمام وجود مقابل همه‌پرسی اقلیم کردستان ایستاد/ مقامات دولتی در انتخابات اخیر بسیار تخلف کردند.

 

جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جنگ تحمیلی باعث استحکام و ماندن نظام ما شد. باید چشم به جوانان خود داشته باشیم و با اتکا به اقتصاد مقاومتی فرصت اشتغال را پدید آوریم.

دولت باید در چهار سال جدید برای اشتغال برنامه داشته باشند و از بازی‌های سیاسی بپرهیزد. مسؤلان باید بدانند پشت لبخند دشمن لبخند زهر آگین است، برجام مصداق تیر زهر آگین بود.

:‌امروز ایران در منطقه در بهترین جایگاه قرار گرفته‌است که در سایه اندیشه رهبری و جانفشانی حججی ها و همدانی‌ها شکل گرفته است. اگر استکبار از حضور ایران در منطقه ناراحت به دلیل این است که نتوانسته به مقاصد خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: با برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان می‌خواهند اسراییل دیگری را در منطقه ایجاد کنند که باید با تمام وجود در مقابلش ایستاد. این خواسته آمریکا عربستان و اسراییل است که می‌خواهند مسلمانان را تضعیف کنند. امیدوارم کسانی که خرده عقلی دارند در مقابل این توطئه بایستند. ما وظیفه شرعی داریم که از مردم عراق حمایت کنیم.

تقویت رهبری از جمله وظایف این مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان مانند سنگری است که موجب دلگرمی برای مردم دارد، ابراز داشت: مجلس خبرگان پشتوانه مردم و مظهر مردمی بودن است. جایگاهش باید حفظ شود و اقدامی که منجر به تضعیف مجلس خبرگان می‌شود، نباید صورت بگیرد.

مجلس خبرگان نهادی مردمی است. نظام اسلامی یادگار امام است و همچنان تحت تدابیر و راهنمایی های رهبری محکم و استوار است و به کوری چشم دشمنان در مسیر حرکت می‌کند.

باید این فرهنگ ترویج شده و از آن حفاظت شود. اعتماد به غرب و اعتماد به امریکا هیچ گاه راهگشا نیست. ذات تخلف و نقض عهد آمریکا هیچ گاه قابل تغییر نیست.

مجلس خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی فکر کند.

وی با اشاره به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: این انتخابات مشکلات فراوانی داشت و مقامات دولتی کلی تخلفات کردند. فرماندار، استاندار، دهدار و بخشدار دیدیم که پایشان به دادگاه کشید .باید مراقب باشیم که نیروهای انقلابی دفع نشده و نیروهای ضد انقلابی جذب نشوند.

فتنه آفت بزرگی است،رهبری گفتند مراقب فتنه باشیم. ما به عنوان خبرگان باید این موضوع را رصد کنیم  و جز مطالباتمان باشد اعضای خبرگان باید دنبال این قضیه باشند که فتنه به وجود نیاید. ما باید کاملا در همه صحنه ها زنده باشیم از فرهنگی گرفته تا سیاسی، باید نقشه‌ها و توطئه‌ها بشناسیم.

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …