رای مردم سرنگونی است

معرکه مضحک انتخاباتی جمهوری اسلامی که هر چهار سال یکبار تکرار میشود انتصاباتی است که به نمایش رسوا و  بی رونقی حتی در میان صفوف خود حکومتی ها تبدیل شده است.

در جامعه ای که نصف جمعیت آن یعنی زنان، انسان به شمار نمی آیند و شهروند درجه دوم و چندم به حساب میایند و از حق کاندید شدن محرومند، در جامعه ای که کمترین آزادی های سیاسی- مدنی وجود ندارد، فعالیت احزاب سیاسی و هر نوع تشکل غیر دولتی ممنوع است، در کشوری که حتی کاندیداهای خودی حکومت هم از چندین قیف غربالگری و شورای نگهبان و غیره باید بگذرند، سخن از انتخابات، توهین به شعور مردم است.

امروز، اما به یمن خیزش دی ماه ۹۶ و طوفان کوبنده آبان ۹۸، به یمن مبارزات وسیع و هر روزه کارگران، معلمان، جوانان، زنان، بازنشستگان، خانواده های دادخواه و دیگر اقشار اجتماعی، آتشفشانی در اعماق اجتماع، زمین را زیر پای انگل های حاکم داغ کرده است. حائل اصلاح طلبان را مردم کنار زده اند و کسی دیگر از انتخاب بین بد و بدتر هم سخنی به میان نمی آورد. این بار مردم علنا و صریحا با شعار انتخاب ما سرنگونی است بمیدان آمده اند.

کمتر از سه هفته به مضحکه انتصابات ریاست جمهوری باقی مانده است. اصولگرایان برای به چنگ آوردن این آخرین قلعه، از همه امکانات و شگردها بهره برده اند. ولی فقیه که سنتا همه انتخابات را مهندسی می کرد تا کاندید مورد نظر خود را به کرسی بنشاند و هر بار از مردم معترض، با شکست دادن کاندیدای محبوبش تودهنی می خورد، امروز حتی اصراری به تظاهر به برخورداری از  رای بالای مردم ندارد. رژیم مفلوک تر و رسواتر از انست که بخواهد با این نوع تبلیغات  اعتباری برای خود دست و پا کند.

 دوران پسا انتخابات، دوران  تشتت و سردرگمی بیشتر و ضعف آشکارتر نظام خواهد بود. این شرایط نتیجه بلافصل مبارزات مردم بوده است.  

مردم معترض و شریف

با شعار انتخاب ما سرنگونی است و با طرح خواست ها و مطالبات بر حق و رادیکالتان به میدان بیائید و برای سرنگونی این نظام متعفن، مافیایی و ضد بشری به صفوف حزب خودتان، حزب کمونیست کارگری بپیوندید.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۲۰ مه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

پلیس قم:به صاحبان١٥٠پیام رسان در عرصه کسب و کارهای خانگی، اصناف افراد معروف و… تذکر داده شد

قم نیوز،سرهنگ فرزادپور رییس پلیس فتای استان گفته است: به 150 صفحه کسب و کارهای …