حزب کمونیست کارگری ایران: قلب ایرج فرجاد عزیز از حرکت باز ایستاد!

با اندوه فراوان به اطلاع می رسانیم که ایرج فرجاد از کادرهای قدیمی و برجسته حزب کمونیست کارگری، کمونیست محبوب و سرشناسی که بیش از ۴ دهه از زندگی اش را صرف مبارزه برای آزادی و رهایی مردم و برای جامعه ای سوسیالیستی و انسانی کرد، امروز ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ (۷ دیماه ۱۴۰۰) بدلیل ابتلا به کرونا درگذشت. ایرج عزیز ۷۵ سال سن داشت و پس از سالها فعالیت در کومله و حزب کمونیست ایران، در اوایل دهه نود میلادی همراه با خانواده اش به آلمان آمد و به مبارزه در صفوف حزب کمونیست کارگری ادامه داد.

درگذشت این کمونیست برجسته و شخصیت محبوب مردم سنندج را به خانواده عزیزش، به همسرش منیره شریف پوریان و به فرزندان عزیزش، سحر و سوما و کاوه و سایر بستگان او، به اعضا و دوستداران حزب و به همه مردم معترض صمیمانه تسلیت میگوییم.

ایرج نماد بارزی از صداقت، صمیمیت، فداکاری و انسانیت بود. از نوجوانی نان آور خانواده شد و از همان زمان تبعیضات و نابرابری های جامعه سرمایه داری را با گوشت و پوست لمس کرد و با آشنایی با ایده های کمونیستی حدود ۴۵ سال پیگیرانه علیه جمهوری اسلامی و نظام حاکم مبارزه کرد.

درگذشت ایرج فرجاد برای تمام کسانی که او را میشناسند رویداد بسیار دردناکی است. مرگ او ضایعه بزرگی برای حزب و جنبش رهائیبخش و سوسیالیستی است. ایرج از میان ما رفت اما زندگی سراپا مبارزاتی او منبع الهامی برای همه ما در مبارزه علیه بیعدالتی و برای جامعه ای بری از ظلم و نابرابری خواهد بود.

یاد ایرج فرجاد، این انسان بزرگ و دوست داشتنی، همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۸ دسامبر ۲۰۲۱، ۷ دیماه ۱۴۰۰

اینرا هم بخوانید

شکر رسما ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته گران شد

دو هفته پس از انتشار فهرست جدید مشمولان دریافت ارز ترجیهی، وزارت جهاد کشاورزی امروز …