حساب کاربری خامنه ای و کلیه سران و ارگانهای جمهوری اسلامی باید از شبکه های اجتماعی حذف شود!

جمهوری اسلامی رژیمی است که در آبان ۹۸ اینترنت را قطع کرد تا با بی رحمی تمام ۱۵۰۰ نفر از معترضین را قتل عام کند. امروز به جز اینستاگرام، تمام شبکه‌های اجتماعی خارجی پرطرفدار در ایران از سوی جمهوری اسلامی مسدود شده اند تا مردم امکان استفاده از آنها را نداشته باشند. اما خود جمهوری اسلامی، سپاه و وزارت اطلاعات و سایر ارگانهای سرکوب حکومت و مقامات ریز و درشت آن از مدیای اجتماعی، برای شناسایی فعالین، تهدید و ارعاب مردم، تبلیغ خشونت، سازماندهی شبکه های ترور و جاسوسی در کشورهای دیگر، تحقیر زنان و حتی تهدید به نابودی یک کشور بیشترین استفاده را میبرند.

حکومتی که کوچکترین حق بیانی برای مردم قائل نیست، حکومتی که نویسندگان را به جرم انتشار کتاب و مقاله به حبس های سنگین محکوم میکند، حکومتی که علاوه بر سانسور آثار نویسندگان و هنرمندان،‌ خود آنها را نیز اعدام و زندانی میکند، حکومتی که معتقدین به بهاییت را به شنیع ترین وجهی سرکوب میکند و حتی از حق آموزش محرومشان میکند،‌ حکومتی که عده زیادی را به جرم داشتن یک نشریه یا پخش یک اطلاعیه به زندان و اعدام محکوم کرده، حداقل ۳۶ وبلاگ نویس را به حبس و شلاق محکوم کرده، ستار بهشتی را به جرم انتشار چند مطلب در مدیای اجتماعی در زندان به قتل رسانده است، سهیل عربی فعال مدیای اجتماعی را سالها است زندانی کرده و اخیرا ارسلان رضایی را به جرم انتشار مطالبی علیه خرافات مذهبی در ترکیه ترور کرده است، نباید امکان حضور در مدیای اجتماعی داشته باشد و از این امکان علیه مردم استفاده کند.

حزب کمونیست کارگری خواهان مسدود شدن حساب کاربری کلیه ارگانها و مقامات مختلف جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی است. کاری که توییتر با مسدود کردن یکی از اکانت های خامنه ای اخیرا انجام داد باید به همه اکانت های این جانی و دیگر سران جمهوری اسلامی در همه شبکه های اجتماعی گسترش یابد و حساب کاربری همه سران و مهره های رژیم اسلامی در شبکه های اجتماعی بسته شود.

حزب کمونیست کارگری برای تحقق این امر تلاش میکند و همه مردم آزاده و مخالفین جمهوری اسلامی در نقاط مختلف جهان را به کارزاری وسیع برای مسدود کردن حضور سران جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی فرا می خواند.

حزب کمونیست کارگری ایران
۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

پلیس قم:به صاحبان١٥٠پیام رسان در عرصه کسب و کارهای خانگی، اصناف افراد معروف و… تذکر داده شد

قم نیوز،سرهنگ فرزادپور رییس پلیس فتای استان گفته است: به 150 صفحه کسب و کارهای …