حضور 5 دقیقه‌ای روحانی در جمع زلزله‌زدگان سرپل ذهاب. اعتراض .هجوم مردم به خودروی حامل وزرا

حضور 5 دقیقه‌ای در جمع زلزله‌زدگان سرپل ذهاب/ هجوم مردم به خودروی حامل وزرا/ اعتراض آسیب‌دیدگان به کم‌توجهی دولتی‌ها

حضور رئیس جمهوری در شهر زلزله زده سرپل‌ذهاب

رئیس‌جمهور که صبح امروز برای بازدید از روند امدادرسانی و حضور در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سفر کرده بود، در حضوری 5 دقیقه در میان زلزله‌زدگان، با اعتراض و خشم مردم زلزله‌زده از روند کند امدادرسانی و نبود امکانات مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی،‌ساعت 11:30 صبح امروز وارد شهرستان سرپل ذهاب شد و در حالی که تنها 5 دقیقه در میان مردم زلزله‌زده این شهرستان حضور داشت، پیش از ساعت 12 این شهرستان را ترک کرد.

روحانی که برای لحظاتی کوتاه به سخنرانی در جمع زلزله‌زدگان پرداخته بود، با شعارهای تند و اعتراض خشمگینانه زلزله‌زدگان مواجه شد؛ زلزله‌زدگان با زبان کردی، علیه دولت شعار می‌دادند و با جملاتی نظیر «مردم گول نمایش شما را نمی‌خورند» و «مردم را فریب ندهید!» خواستار اقدامات جدی‌تر برای کمک به زلزله‌زدگان شدند.

خودروی حامل رئیس‌جمهور توسط تعدادی زیادی از نیروهای انتظامی و یگان ویژه محاصره شده بود، به طوریکه مردم به هیچ‌وجه امکان جلو آمدن و دیدار با روحانی را نداشتند.

خودروی همراهان رئیس‌جمهور هم که حامل نوبخت، واعظی، آخوندی، قاضی‌زاده هاشمی و رحمانی فضلی بود، با هجوم مردم مواجه شد، به طوریکه هیچ‌یک از وزرا و مسئولان همراه رئیس‌جمهور حتی از خودرو پیاده هم نشدند.

مردم زلزله‌زده به شدت از کمبود اقدامات درمانی،‌ نبود چادر و نداشتن آب و غذا شکایت و اعتراض داشتند.

اینرا هم بخوانید

۲۸ صفحه اینستاگرامی «هنجارشکن» در کیش مسدود شد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش گفته است: در راستای اجرای طرح نور …