حملات به ٨٠ مدرسه در روز یکشنبه. مسمومیت۷۰۰ دانش‌آموز فقط در استان خوزستان

خبرگزاری حکومتی ایسنا به نقل از حبیب حی‌بر، معاون درمان، گزارش داد که از صبح یکشنبه تاکنون ۷۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در شهرهای اهواز، رامهرمز، ماهشهر، امیدیه، سربندر و آبادان دچار مسمومیت شده‌اند.

به گفته وی  ۵۰۰ تن از دانش‌آموزان مسموم شده درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند اما ۲۰۰ تن همچنان بستری و تحت نظر هستند.او افزود روز گذشته نیز ۷۰ تن از دانش‌آموزان در «هفتکل» مسموم شدند که با احتساب این افراد، شمار کل دانش‌آموزان مسموم‌شده در استان خوزستان به ۷۷۰ تن رسیده است.

*بر اساس آخرین خبر ها روز یکشنبه به ٨٠ مدرسه در استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، تهران،اصفهان، البرز،خراسان رضوی، فارس، همدان، مرکزی، گلستان، یزد،اردبیل خوزستان، لرستان هدف حملات شیمیایی و گازی قرار گرفتند.

شبکه شرق وابسته به دست اندکاران حکومتی روزنامه شرق گزارش داد: «به گفته یکی از دانش‌آموزان مسموم شده، از ساعت ۱۰ دانش‌آموزان به معاونین مدرسه اعلام کردند که در کلاس‌ها بوی بدی استشمام می‌شود ولی مسئولان مدرسه با متهم کردن بچه‌ها به داشتن توهم یا برنامه برای تعطیلی مدرسه به این مسئله توجهی نکردند.»بر اساس برخی اخبار و گزارشات منتشر شده در مدیای اجتماعی مدیران و مسئولان برخی مدارس در امر کمک رسانی تعلل کرده اند

اینرا هم بخوانید

۲۷ خرداد: تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی و اخباری دیگر

۲۷ خرداد: تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی و اخباری دیگر تجمع، اعتراض حق مسلم ماست امروز …