حمله‌ اسرائیل در اطراف دمشق به یک انبار تسلیحات جمهوری اسلامی

سازمان ناظر حقوق بشر سوریه روز جمعه، ۳۱ تیرماه، اعلام کرد در تازه‌ترین حمله‌ مرگبار در اطراف دمشق، یک «انبار تسلیحات ایرانی» منهدم شد. ارتش سوریه این حمله را به اسرائیل نسبت داده است.

این حمله در مجموع شش کشته و ده زخمی برجای گذاشته است.در این حملات همچنین یک مرکز اطلاعاتی نیروی هوایی و دفتر یک افسر عالی‌رتبه را هدف قرار داد.

پیشتر رسانه‌های دولتی سوریه بامداد جمعه به نقل از ارتش این کشور گزارش داده بودند که دقایقی پس از نیمه شب، در حملات هوایی «اسرائیل» به مواضع ارتش سوریه در نزدیکی دمشق سه سرباز کشته و هفت سرباز دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های اسرائیلی روز جمعه نوشتند که هدف این حمله تازه در حومه سیده زینب در جنوب دمشق قرار داشته است.همچنین وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله هوایی اسرائیل «از سمت جولان اشغالی» سوریه انجام شده است.بر اساس این بیانیه، پدافند هوایی سوریه چند موشک پرتاب شده را رهگیری کرد.

به گفته ناظران حقوق بشر سوریه، موشک‌های اسرائیلی انبارهای متعلق به حزب‌الله و نیروهای ایرانی را در نزدیکی فرودگاه و تنها باندی که هنوز در فرودگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، هدف قرار دادند. رادیو فردا

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …