کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: حکومت اسلامی دشمن خونین کارگران کولبر!

حمله و شلیک مستقیم مزدوران نظامی به کولبران در ابعاد گسترده در جریان است.

در ٢٩ تیرماه ٩٦،  نیروی انتظامی حکومت ایران پس از ضبط اجناس شماری از کولبران، تمامی اجناس آنان را به آتش کشیدند. مأموران نیروی انتظامی در ارتفاعات “دولان” بیتوش از توابع سردشت اقدام به آتش زدن اجناس ضبط شده کولبران کرده‌اند.

در ٢٦ تیرماه در مناطق مرزی “فوتور” از توابع شهر خوی ٤ کولبر مورد حمله قرار میگیرند، در این حمله یکی از کولبران  «امیر خالدی» کشته میشود و سه نفر هم زخمی میشوند.

در روستای “بیوران” از توابع شهرستان سردشت تعدادی از کولبران به کمین مزدوران نظامی حکومت اسلامی میافتند، کولبران با فرار از منطقه جان خود را نجات میدهند اما ٢٤ راس از اسبهای کولبران زیر رگبار تیراندازی آنها کشته میشوند.

در دو هفته گذشته؛  نیروهای انتظامی در جاده شهرهای کرماشان و روانسر ٢ کولبر را با به قتل رسانده و چهار نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران کشتن کارگران کولبر، مصادره و به آتش کشیدن اموال و اجناس کولبران و کشتن اسب های آنها را قویا محکوم میکند. و  مردم شهر و روستاهای کردستان ایران را به اعتراض و تظاهرات در دفاع از کولبران فرامیخواند.

ما جوانان شهر و روستاها را فرامیخوانیم در همه جا، در کوچه و خیابانها بر در و دیوار شهر و روستاها بنویسند. جمهوری اسلامی دشمن خونین کولبران است. کشتار کولبران را متوقف کنید!

٢ مرداد ١٣٩٦

٢٤ ژوئیه ٢٠١٧

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …