حکومت اسلامی و نمایندگان انگل و مفتخور اسلامی ولی فقیه را باید بزیر کشید

هياتی ويژه به سرکرده گی آخوندی مفتخور و میلیاردر بنام معزی از سوی خامنه ای به مناطق زلزله زده كرمانشاه سفر کرد‌‌ه است.
مشتی اوباش اسلامی از سوی ولی فقیه عازم مناطق زلزله زده شده اند و می خواهند نشان دهند که “به داد مردم می رسند”. از سوی دیگر حسن روحانی با حضور در کرمانشاه و برای تسویه حساب با دیگر باندهای حکومت گفته است: “سازندگان منازل مردم باید مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرند”. ( منظور او دارو دسته احمدی نژاد است ). اخبار منتشر شده حاکی از آن است که ماموران حکومت تحت عنوان “امداد رسان”، سرگرم دزدی و غارت اشیاء و وسایل قیمتی منازلی هستند که در اثر زلزله ویران شده اند.
بعد از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع زلزله در مناطق غرب کشور و در حالیکه آمار کشته ها از مرز هزار نفر گذشته و هزاران نفر زخمی و بی خانمان شده اند، تا کنون هیچ گونه کمکی از سوی مفتخوارن اسلامی به مردم زلزله زده صورت نگرفته است. مردم بی سرپناه و مجروحان تنها با کمک و همیاری مردم و نهادهای مستقل از دولت که مشغول کمک رسانی به آسیب دیدگان و بیرون کشیدن جنازه ها از زیر آوار هستند، امید بسته اند.
اعزام کلاشان اسلامی حکومت تحت عنوان “هیئتهای ویژه”، هیچ معنایی بجز عوامفریبی از سوی ولی فقیه و حکومت اسلامی ندارد. مردم جانیان و کانگسترهای اسلامی حاکم بر ایران را بخوبی میشناسند. با و بدون زلزله، حکومت اسلامی و تمامی جناحها و کاربدستان دزد و میلیاردر آن، در طول موجودیت نگبت بارشان، بانی و مسبب، قتل، خانه خرابی و تباهی مطلق زندگی آنان هستند.
باید کاربدستان و مقامات انگل اسلامی را با ابراز نارضایتی عمومی وادار کرد که نیازمندیهای مردم بی خانمان، نظیر خوراک، سرپناه، درمان مجروحان بصورت رایگان، جبران خسارات جانی و مالی بر مردم را در اسرع وقت تامین کنند. مردم در مناطق زلزله زده و در سراسر کشور باید خشم و تنفر خود علیه باندها و دسته جات حکومت اسلامی را به اعتراض عمومی تبدیل کنند.
تنها با تبدیل نمودن این فاجعه انسانی به یک اعتراض عمومی و همگانی در سراسر کشور است که مردم ایران میتوانند یکبار برای همیشه از حکومتی که قریب به چهار دهه همچون زلزله ای که مدام چیزی جز تباهی، ویرانی، کشتار و قتل از آن جاری نمیشود نجات پیدا کرد.
حکومت اسلامی و نمایندگان انگل و مفتخور اسلامی ولی فقیه را باید با اعتراضات گسترده بزیر کشید.
عبدل گلپریان
۲۳ آبان ۹۶

اینرا هم بخوانید

احضار ۱۰۰ نفر از فعالین مدیای اجتماعی – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۷۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …