خامنه ای:این که بعضی گفتند سایه جنگ را برطرف کردند درست نیست. توصیه به نامزدها

خامنه ای دردیدار با دار و دسته های تشکل های کارگری حکومتی گفته است: این که بعضی گفتند سایه جنگ را برطرف کردند درست نیست.وی در ادامه توصیه هایی به نامزدهای انتخاباتش کرده است. متن سخنان وی برگرفته از فارس ضمیمه می باشد. روزنه

.گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسؤولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسؤولین/ برای خدمت به طبقات ضعیف وارد میدان شوید/ جز با کار جهادی و انقلابی کشور به سامان نمی‌رسد

وی در ادامه گفته:: ملت بدانند حضور در انتخابات در موضوع امنیت ملی تعیین کننده است و اگر مردم پای صندوقهای رأی بیایند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند. ترس از حضور ملت در صحنه، علت اصلی خودداری دشمنان پررو، وقیح و گردن‌کلفت از هر عمل و اقدام سخت در مقابل ایران است چرا که دشمنان از حضور مردم در صحنه، به معنای واقعی کلمه می ترسند. اگر میان ملت و نظام فاصله بیفتد و مردم به صحنه نیایند، دشمنان هر کاری بخواهند انجام می دهند چرا که این کارها برای آنها خیلی هم سخت نیست همانطور که در جاهای دیگر دنیا این کارها را کرده اند.

وی با انتقاد از کسانی که حضور خود را موجب دور شدن سایه جنگ از کشور می‌دانند، افزودند: گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می دهید رأی دهید.هرکس کشور، نظام و امنیت را دوست دارد در انتخابات شرکت کند، این حضور تعیین کننده شرّ دشمن را از سرِ کشور کم خواهد کرد. هرکس براساس منطق و فکر، به نامزدی رأی دهد، حتی اگر در تشخیص اشتباه کرده باشد، نزد خداوند معذور است اما اگر سرسری و بی دقت انتخاب کند، پیش پروردگار و حتی وجدان خود عذری ندارد. چند توصیه به شش نامزد انتخابات

توصیه اول ایشان به نامزدها این بود که نیت خود را خدایی کنید و برای خدمت تلاش کنید نه برای قدرت، چرا که هرکس برای خدمت به مردم بویژه طبقات ضعیف وارد میدان شود، هر حرف و حرکت او اجر و حسنه دارد.

دومین توصیه وی به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام صریح حمایت از قشرهای ضعیف بود.

به‌گونه‌ای شعارها و برنامه‌ها را مطرح کنید که همه بدانند با هدف اصلی حمایت از طبقات ضعیف وارد عرصه شده اید و حل این مشکل مهم برای شما در اولویت جدی قرار دارد.

: بین خود و خدا عهد کنید که اگر مردم به شما رأی دادند، اولویتها را رعایت کنید و به قشرهایی بیشتر توجه کنید که نیاز به مراقبت بیشتر دارند.

 مردم و نامزدها بدانند که برای حل مشکلات موجود باید مثل یک جهادگر، کمر بسته‌ی خدمت بود و با کار «پرحجم و با کیفیت، مجاهدانه و انقلابی»، بن بست ها را شکافت و کشور را به پیش برد.

وی با انتقاد از کسانی که انقلابی بودن را مترادف بی نظمی توصیف می کنند خاطرنشان کردند: نظم از خطوط اصلی انقلابی‌گری است، انقلابی‌گری یعنی سرگرم تشریفات و حاشیه و کارهای زرق و برق‌دار نشدن و تلاش بی پایان و خستگی ناپذیر برای حل مشکلات مردم و گشودن گره های تولید و کار و اشتغال با راههای میان‌بر.

اینرا هم بخوانید

دویچه وله:بیانیه تشکل‌های دانشجویی به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری

تعدادی از تشکل‌های دانشجویی ایران به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری پس از کشته شدن …