دادستانی اوکراین اعلام کرد که سرنگونی هواپیما جنایت عمدی بود

دادستان اوکراین تاکید کرد که سرنگونی هواپیمای ۷۵۲ «جنایت عمدی» بوده و جمهوری اسلامی به رغم وعده‌های قبلی «هیچ سندی» درباره انهدام این هواپیما به اوکراین نداده است.

ما بارها اعلام کرده بودیم که شلیک به هواپیما توسط سپاه پاسداران عمدی بوده و مقامات بالای حکومت و مشخصا خامنه ای در جریان نقشه این جنایت قرار داشته است. اما نفس اینکه اکنون دادستانی اوکراین اینرا رسما اعلام میکند قدم مهمی در جهت محکومیت جهانی جمهوری اسلامی و آبروریزی بیشتر برای جنایتکاران حاکم بر ایران است. جمهوری اسلامی جنایت های بیشماری مرتکب شده اما سران حکومت برای این جنایت عامدانه هیچ توجیهی جز دروغ و پنهانکاری ندارند.

آیا وقت آن نرسیده است که دول غربی اعلام کنند که جمهوری اسلامی یک حکومت تماما قاتل است و آنرا برسمیت نمیشناسند؟‌ آیا وقت آن نرسیده که اعلام کنند سران سپاه و خامنه ای و روحانی بدلیل کشتار عامدانه و آگاهانانه دسته جمعی ۱۷۶ کودک و زن و مرد بیگناه باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند؟ آیا وقت آن نرسیده است که دولت های غربی هرگونه مراوده سیاسی با حکومت قاتلان اسلامی در ایران را شدیدا محکوم کنند، سفارتخانه هایش را تعطیل کنند، مصونیت دیپلماتیک مقامات سفارت های جمهوری اسلامی را لغو کنند و آنها را بعنوان شرکای آدمکشی دستگیر و محاکمه کنند؟‌

اینرا هم بخوانید

“غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر در بغداد به ضرب گلوله کشته شد

تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که “غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر عراقی در …