دادستان حکومت: فضای مجازی کنترل نمی شود. دشمنان نظام را هدف قرار داده اند

محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم :فضای مجازی کنترل نمی شود. دشمنان نظام را هدف قرار داده اند” فرمان آتش به اختیار در حقیقت مربوط به مسائل فرهنگی” است. خزعبلات وی برگر فته از میزان سایت قوه قضائیه حکومت به ضمیمه می آید. روزنه

دشمنان نمی‌خواهند در فرآیند تهاجم فرهنگی عجله‌ای داشته باشند و به مدت زمان کم برای نتیجه دادن کارشان فکر نمی‌کنند.
وی ادامه داد: آن‌ها برنامه ریزی دقیقی دارند و افکار و عقاید جوانان کشور را هدف گرفته‌اند و تلاش می‌کنند جوان ما در فضای جدیدی که خبری از تفکر مذهبی و دینی در آن نیست وارد کنند.

فضای مجازی در کشور به خوبی کنترل نمی‌شود

متأسفانه فضای مجازی در کشور به خوبی کنترل نمی‌شود و این امر دغدغه رهبر انقلاب است. فضای مجازی امروز مضراتی به همراه دارد و موجب فروپاشی خانواده‌ها و از هم گسستن زندگی زوجین می‌شود.

منتظری با بیان اینکه البته اقداماتی در راستای کنترل فضای مجازی صورت گرفته است اما کافی نیست، افزود: این اقدامات در برابر حجم عظیمی از برنامه‌های دشمنان علیه فرهنگ و اعتقادات ما اندک بوده است. برخی از کشورها همچون آلمان و اندونزی و چین از معضلات فضای مجازی باخبر شدند و در این راستا برنامه‌های کنترلی را به مرحله اجرا در آورده‌اند.
دشمنان تمام تلاش و همت خود را برای سرکوب کردن نظام اسلامی به کار گرفتند و هزینه‌های زیادی در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهند و هدف اصلی آن‌ها تقابل با نظام اسلامی است.

اینرا هم بخوانید

تجمع کارگران معدن طزره مقابل ساختمان استانداری سمنان

روز شنبه 7 مهر جمعی از کارگران شرکتی شاغل در معدن زغال سنگ طزره که …