دادستان کل حکومت:تخلفات انتخاباتی فضای مجازی رصد می شود/سخنرانان منفی بافی نکنند

جعفر منتظریدادستان کل کشور با تأکید بر تامین امنیت مردم در فضای مجازی، درباره فعالیت های انتخاباتی در این شبکه ها گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود.

 وی با تاکید بر رصد فعالیتهای انتخاباتی در سطح جامعه و در فضای مجازی به منظور تامین امنیت فضای انتخابات، افزود: ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تامین امنیت انتخابات و برخورد با مجرمان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.
به همه گروه ها و جریان های رسمی سیاسی کشور که در چارچوب قانون حرکت می کنند احترام می گذاریم؛ با این حال به معاونت مربوطه در دادستانی کل و دادستان های سراسر کشور تاکید می کنم که فضای مجازی را لحظه به لحظه رصد کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بلافاصله برخورد مناسب و قانونی انجام دهند.

** فعالان عرصه رقابت های انتخاباتی فضای مجازی را به سمت توهین و تخریب نبرند
دادستان کل کشور خطاب به همه کسانی که قصد ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی دارند و همه افرادی که در این زمینه فعالیت خواهند کرد اعلام کرد که در فضای مجازی به سمت تخریب و توهین به دیگران و به سمت تخلفات و جرایم نروند و اگر چنین کردند بعد گلایه نکنند که چرا فلان سایت فیلتر و یا بسته شد.
منتظری تصریح کرد: از همه مدیران و افرادی که قصد ورود به این عرصه را دارند انتظار می رود در راستای تحقق اهداف آسمانی و الهی قران قدم بردارند و فضا را آلوده و مسموم نکنند.

**سخنرانان منفی بافی نکنند
وی ادامه داد: از سخنران ها هم انتظار می رود که به منفی بافی روی نیاورند و از اهانت و جسارت به دیگران پرهیز کنند.
دادستان کل کشور درخصوص وظایف دادستانی ها در تحقق شعار امسال و حمایت از تولید، اشتغال و فعالیت های اقتصادی، گفت: دادستانی کل کشور و دادستان های سراسر کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیار تاثیر گذار و فوق العاده ای دارند؛ البته عمده وظایف در این زمینه بر عهده قوه مجریه و دولت است.
وی در این رابطه ادامه داد: اما همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مشهد مقدس فرمودند و رییس قوه قضاییه هم در نخستین جلسه مسئولان عالی قضایی تاکید کرد، ما در این خصوص وظایف متعددی داریم و باید در تعامل با دولت و بخش خصوصی در ایجاد امنیت اقتصادی و کمک به تولید و اشتغال تلاش کنیم.ایرنا

اینرا هم بخوانید

وزارت خارجه اسرائیل کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه را تایید کرد

*وزارت خارجه اسرائیل کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه را تایید کرد. یحیی …