دستور دادستان کل رژیم به برخورد با روزه‌خواری،«اقدام به جرم مشهود»

محمد منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی روز شنبه ۱۳ فروردین طی نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی از وی خواسته:”با کسانی که به هر دلیل روزه نیستند، اما تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند،‌ تحت عنوان «اقدام به جرم مشهود» برخورد قانونی لازم صورت گیرد”.وی تاکید کرده که این برخورد شامل سرنشینان خودرو هم می‌شود، چون به گفته او «اتومبیل حریم خصوصی تلقی نمی‌شود» و تظاهر به روزه‌خواری در خودرو نیز مشمول این برخورد خواهد بود.

با رسیدن ماه رمضان نظیر هرسال حکومت در تلاش و تقلا برای ایجاد محدودیت های ا جتماعی به بهانه “مبارزه با روزه خواری در ملاء عام” دست می زند. جریمه، دستگیری از جمله اقدامات سرکوبگرانه حکومت در ماه رمضان است.

تلاش ها و تقلاهای رژیم برای تحمیل قوانین و مقررات مذهبی اسلام سیاسی و حکومتی بر مردم در همه عرصه های زندگی سیاسی و اجتماعی با مقاومت و مبارزه مردم روبرو شده است. جنبش عظیم ضد مذهبی در ایران، مخالفت با همه سیاستهای اسلامیزه کردن جامعه درطول بیش از چهار دهه گذشته، در نتیجه مبارزه و مقاومت مردم با شکست مواجه شده است. جامعه ایران از ضد مذهبی ترین جوامع و سنگر مهم مبارزه بر علیه اسلامی سیاسی و همه مظاهر و شواهد اسلامی است. این تقلاهای حکومت هم راه به جایی نحواهد برد.

اینرا هم بخوانید

حمایت پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد-ایران از اعتصابات و اعتراضات گسترده کارگران پروژه ای صنایع نفت و گاز ایران

 روز دوشنبه ۲۲ یونی ۲۰۲۴ اعتصابات و اعتراضات گسترده  کارگران پروژه ای صنایع نفت و …