دفاع صدیقی امام جمعه تهران از اعدام ها وسرکوبهای دهه 60

صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به حمله تروریستی تهران گفته است :” در دهه 60 دم از نهج البلاغه زدند اما نوک پیکان آمریکا شدند” بخشی از خزعبلات وی برگرفته از ایرنا ضمیمه است. روزنه.

اینها گرگی هستند که به هیچ کس رحم نمی کنند، اینها را درنده ساختند و اقدامات کور آنها برای کشور ما تازگی ندارد، ما در دهه 60 فجایع عظیمی را پشت سر گذاشتیم و جوانان کشور توسط گروه های خطرناکی به قتل رسیدند که دم از نهج البلاغه می زندند ولی در نهایت نوک پیکان آمریکا علیه اسلام شدند و حتی بزرگانی از کشور را به خاک خون کشیدند.
صدیقی ادامه داد : این افراد در دهه 60 افرادی همچون دستغیب ، مدنی و اشرفی اصفهانی را به شهادت رساندند و محراب های جمعه ما را خونین کردند، مسولان نظام و نخبگان کشور که موتور تدبیر کشور با آنها گرم بود و حرکت می کرد را شهید کردند ، شخصیت های بی نظیری مثل بهشتی ، مطهری و همینطور در سنگر مجلس نمایندگان مردم را به شهادت رساندند و روسای دولت و قوه قضاییه را نیز ترور کردند.
مردم در مسیر تداوم انقلاب مستحکم تر شدند و ولایتمداری بیشتری از خود نشان دادند و امروز هم با این اقدام تروریستی که به گفته رهبری انقلاب ‘یک ترقه اندازی’ بود، مردم از این ترقه ها نمی ترسند اما این هشدار بود به کسانی که هنوز دهه 60 را نشاختند و برخی نیز تجاهل می کنند.
متاسفانه برخی از افراد در کشور ، گویان این آدم کشها را جلاد نمی دانند و اما افرادی را که اعمال قانون کردند و دستورات ولی فقیه را انجام دادند را مورد خدشه قرار می دهند و جای بسی تاسف است که برخی رویشان می شود که در کنار این جریان بودند، مگر از گذشته خود پشیمان شده اید، آیا شهدا را از خود جدا می دانید. این حرکت ادامه حرکت های سختی است که آتش های آن پیشتر خاموش شده است .

اینرا هم بخوانید

دویچه وله:بیانیه تشکل‌های دانشجویی به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری

تعدادی از تشکل‌های دانشجویی ایران به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری پس از کشته شدن …