ذوالنوری، یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند

ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند؛ برخی هم برای دریافت خودرو مراجعه کردند

مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شبکه افق صداوسیما، برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب ششم خردادماه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند؛ برخی برای دریافت خودرو مراجعه کردند، اما رئیس مجلس که در تعطیلات، چشمش به این اطلاعیه خورد، دستور داد سریعا ماجرا تعطیل شود و فردی که این کار را هم کرده بود عزل شود.

ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند؛ برخی برای دریافت خودرو مراجعه کردند، اما رئیس مجلس که در تعطیلات، چشمش به این اطلاعیه خورد، دستور داد سریعا ماجرا تعطیل شود و فردی که این کار را هم کرده بود عزل شود.

وی گفت: قالیباف صحبت کردیم، گفتیم اگر کار قانونی بوده از نمایندگان دفاع کنید اگر غیر قانونی است، به طریق اولی با آن‌ها برخورد شود، چون نباید یک قوه بی آبرو شود آن هم به خاطر منافع مادی یک عده.

اینرا هم بخوانید

نرگس محمدی خواستار برگزاری علنی دادگاهش شد

نرگس محمدی در صفحه اینستاگرامش خواستار برگزاری علنی دادگاهش شد. https://www.instagram.com/p/C7GkhcQKCka/?img_index=1 به اتهام تبلیغ علیه …