رسانه‌های اسرائیل: اهداف حمله به ایران تعیین شده است

“کانال ۱۲” اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) گزارش داد پاسخ تلافی‌جویانه ارتش اسرائیل به حملات موشکی سپاه پاسداران “نزدیک” است و بر سر بمباران اهداف احتمالی در ایران نیز “تصمیم قطعی” گرفته شده است.

“کانال ۱۲” اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) گزارش داد پاسخ تلافی‌جویانه ارتش اسرائیل به حملات موشکی سپاه پاسداران “نزدیک” است و بر سر بمباران اهداف احتمالی در ایران نیز “تصمیم قطعی” گرفته شده است. 

طبق این گزارش ارتش اسرائیل فهرستی از “اهداف” را به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور و یوآو گالانت، وزیر دفاع ارائه کرده است. در این گزارش به موضوع آماده‌سازی‌ و “هماهنگی حساس” با دیگر کشورهای منطقه نیز اشاره شده است.

شبکه “کان نیوز” نیز اعلام کرد، در “سطح سیاسی” درباره اهداف حمله تصمیم‌گیری شده هرچند این رسانه اشاره‌ای به نام مقامات یا نهاد تصمیم‌گیرنده نکرده است. یک منبع به این رسانه‌ دولتی گفت، “اهداف مشخص شدند و تصمیم گرفته شده و اکنون فقط مسئله زمان باید تعیین شود”. 

در گزارش رسانه‌های اسرائیلی به این موضوع هم اشاره شده که این کشور نقشه‌های کلی حمله را به آمریکا ارائه داده، اما هنوز “جزئیات اهداف خاص” را ارائه نکرده است. منابع آگاه تاکید کرده‌اند که اهداف حمله ممکن است حتی در آخرین لحظات نیز تغییر پیدا کنند. 

یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که او با نتانیاهو و هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش در خصوص “ضرورت و ماهیت واکنش” به جمهوری اسلامی توافق نظر دارد. او تاکید کرد که این حمله “دقیق و مرگبار” خواهد بود. دویچه وله

اینرا هم بخوانید

جنایت هولناک ارتش اسرائیل در  بیمارستان غزه را شدیداً محکوم می کنیم!

 مشاهده انسانهایی که در پی حملات اخیر جنایتکارانه دولت اسرائیل به مجتمع بیمارستان الاقصی در …