رقص شمشیر حاجی ترامپ در عربستان!

اگر کسی هنور تردید دارد که دنیا دست یک مشت اوباش بی همه چیز است بعد از دیدن رقص شمشیرترامپ در حضور ملک سلمان قاعدتا باید تردیدهایش رفع شوند.

ملک سلمان در خانه خدا در استقبال از ترامپ رقص شمشیر راه انداخت. ترامپ شمشیر بدست گرفت و در کنار پادشان عربستان به رقص شمشیر پیوست. پادشاه هم عالیترین نشان عربستان سعودی را به گردن ترامپ آویخت! صحنه ای تهورآور تر از این کجا میتوانید پیدا کنید؟

اینجا قصدم تحلیل اهداف سیاسی مسافرت ترامپ به عربستان نیست. فقط میخواهم نظرتان را به یک نکته جلب کنم: ترامپ و تروریسم اسلامی.

یک معامله ناقابل: 350 میلیارد پول از ملک سلمان و حجم کم سابقه ای از مخربترین سلاحها از دونالد ترامپ. یک معامله کاملا برابر در جهانی کاملا آزاد! جهانی که سرمایه داری بازار آزاد دست بزرگترین مرتجعین و قاتلها و لمپن راسیستها و بالاخره بزرگترین تروریستها را در دست هم قرار میدهد.

در متن این معامله پول و اسلحه و سرازیرشدن سیل دلار به جیب غولهای صنعت اسلحه سازی آمریکا حاج ترامپ در خانه خدا آدمکشان اسلامی را دیگر “تروریستهای رادیکال اسلامی” خطاب نکرد. آنها را “بازنده ها” خطاب کرد.

با این باج ریش سیاسی به ملک سلمان و حکام عربستان که مدیر اصلی کارخانه تولید باندهای تروریسم اسلامی شاخه سنی هستند دیگرکسی نباید شکی داشته باشد که رجزخوانی ترامپ علیه تروریسم اسلامی یک حقه بازی تبلیغاتی پیشا انتخاباتی بوده است و کشک است.

معلوم است شیوخ عربستان با این حجم سلاحهای مدرن آدمکشی، دست بازتری برای بهتر مسلح کردن شبکه تروریسم اسلامی سنی در جهان خواهند داشت. تحرک تروریسم اسلامی هنوز ادامه خواهد داشت. چیزی که هیئت حاکمه آمریکا به آن نیاز سیاسی دارد. تحرکی که به این هیئت حاکمه امکان میدهد در داخل روی ترس مردم سرمایه گذاری کند و در منطقه همچنان روی باندهای مسلح اسلامی برای جنگ نیابتی متحدانش حساب کند.

فرموش نکنید که باراک اوباما هم مشغول معامله با سردسته شاخه شیعی تروریسم اسلامی یعنی جمهوری اسلامی بود. به نظر میرسد که روسای جمهور آمریکا در نهایت عدالت را میان دو شاخه تروریسم اسلامی رعایت میکنند!

 

سوم خرداد 1396- 24 مه 2017

اینرا هم بخوانید

اراجیف خامنه ای در روز جهانی کارگر- محسن ابراهیمی 

تصور کنید در آستانه روز جهانی کارگر، برحسب اتفاق، کارگرانی از هفت تپه، فولاد اهواز، …