روحانی: ادامه اجرای “طرح 550 هزار هکتاری خامنه ای”در خوزستان

اجرای خواست خامنه ای تنها موردی است که روحانی  و سایر مقامات حکومت در سفر به خوزستان بر آن تاکید کرده اند. و دارند اجرا هم می کنند.. به بهانه احیای کشاورزی هزاران هکتار زمین را بین باندها و دار و دسته های حکومتی تقسیم کرده و با انتقال آب کارون به زمین های تحت تسلط این باندها، آینده سیاهی را برای مردم رقم می زنند.بقیه وعده و عیدهایی که داده اند بیشتر برای ساکت کردن مردم می باشد تا حل مشکل آلودگی خوزستان.خامنه ای و روحانی و دولت و همه ارگانهای دولتی از مسئولان این فاجعه زیستی در خوزستان می باشند. بخشی از صحبت روحانی برگرفته از فارس ضمیمه می باشد. روزنه

فارس؛ روحانی:اجرای عملی طرح 550 هزار هکتاری خامنه ای در خوزستان

روحانی اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری  رهبری بزرگترین در منطقه خاورمیانه به حساب می آید تمام تلاش خود را برای انجام آن کار خواهیم گرفت.هنگامی‌که برای نقطه‌ای از کشور مشکلی پیش می‌آید جای این حرف‌ها وجود ندارد و همه باید در دست در دست هم داده و برای حل آن تلاش کنیم و نباید به دنبال مچ‌گیری باشیم، زیرا در این مواقع دستگیری باعث خوشنودی و رفع مشکلات مردم خواهد شد.

نهال‌کاری در استان خوزستان یک حرکت بسیار موثر و خوب توسط وزارت جهاد کشاورزی در این استان است که ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در بخش مبارزه با ریزگردها همه بخش‌های دانش بنیان نیز در تلاش برای راه حلی جهت برون‌رفت از این مشکل هستند اضافه کرد: ما در این سفر به استان خوزستان و مردم این استان اعلام می‌کنیم که دولت تا آخرین لحظه در کنار شما برای مشکلات شما تلاش خواهد کرد.

روحانی ادامه داد: آب و فاضلاب جز طرح‌های بسیار مهمی است که در استان خوزستان وجود دارد و با توجه به مشکلات موجود، برای حل این مساله باید تمام تلاش‌ها جهت رفع آن به کار گرفته شود.

وی در پایان گفت: به عنوان یک هدیه سفری به مردم خوزستان قول می‌دهیم در جهت رفع مشکلات آب و فاضلاب تا پایان کوشا باشیم و دولت از هیچ تلاشی در این رابطه دریغ نخواهد کرد.

اینرا هم بخوانید

رویترز؛ امدادگران هنوز محل حمله به هاشم صفی‌الدین جانشین احتمالی نصرالله را جستجو نکرده‌اند

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که امدادگران هنوز نتوانسته‌اند محل حمله اسرائیل برای هدف قرار …