روحانی بدون لباس آخوندی!

مردم چه بلایی سر اینها آورده اند! این عکس را روحانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی منتشر کرده است. بدون لباس آخوندی، و در کنار دو دختر و یک پسر جوان که سرو وضعشان اسلامی نیست. نه ریش بلند حزب اللهی دارند و نه چادر سیاه و حجاب های آنچنانی.
همین عکس به هرکسی نشان میدهد که دختران و پسران مدرن ایران چه بلایی به سر حکومت اسلامی آورده اند. همین عکس به هرکسی نشان میدهد که جنبش ضد اسلامی طی این ده بیست سال چه گامهای بلندی به پیش برداشته است. آخوندی که رئیس جمهور حکومت اسلامی است، برای اینکه نشان دهد رئیس جمهور خوبی است باید نشان دهد که چندان با آخوندها میانه خوبی ندارد! باید نشان دهد که با حزب اللی ها میانه خوبی ندارد و ترجیح میدهد که دنیا دست دختران و پسرانی بدون حجاب اسلامی و بدون سر و وضع اسلامی باشد. چونکه آخوند و حزب اللهی در این جامعه به موجوداتی بشدت منفور و مطرود تبدیل شده اند و روحانی دارد به همین واقعیت اعتراف میکند.

ما مردم اینها را خوب میشناسیم. راست و “چپ” و اصولگرا و “اصلاح طلبهای” کذایی شان را دیده ایم که چه موجودات خبیث و داعشی ای هستند. همین الان سینا دهقان و محمد نوری دو جوان از نوع همین جوانانی که روحانی دوست دارد با آنها عکس بگیرد، به جرم توهین به محمد در زندان زیر حکم اعدام قرار دارند و جناب روحانی هیچ مشکلی با این حکم جنایتکارانه ندارد. ما دیده ایم و میدانیم که چقدر از همین جوانان را به جرم عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی زدند و زندانی کردند و حتی اعدام کردند و پدران و مادرانشان را عزادار کرده اند.
بنابرین فریبکاری اینها و عکس گرفتنهای اینها فقط اسباب تمسخر و همچنین باعث تنفر و انزجار ما مردم است. ما مردم در این بازهایهای مسخره قدرت خودرا می بینیم که این جماعت را به جان هم انداخته است و کاری خواهیم کرد که ابا و عمامه را کنار بگذارند و ریشهای زشت و کثیفشان را بتراشند و خودرا در سوراخها مخفی کنند. زنده باد جنبش ضد اسلامی و ضد حکومت اسلامی!
کاظم نیکخواه

اینرا هم بخوانید

در دو سالگی انقلاب زن زندگی آزادی- کاظم نیکخواه

دو سال از شروع انقلاب زن زندگی آزادی گذشت. ما مردم، ما زنان و دختران …