زنده باد ۸ مارس روز جهانی زن- جهان متحد و یکپارچه به استقبال روز جهانی زن میرود!

در این روز میلیونها نفر دست در دست و بازو در بازو بر علیه زن ستیزی، بر علیه تمامی سنن و قوانینی ارتجاعی که زن را اسیر و بنده در جامعه، در محیط خانواده و زندگی معرفی میکند فریاد میزنند و اعلام میکنند که دنیایی بهتر، دنیایی عاری ستم، برابر و آزاد را پی‌خواهیم نهاد.
در ایران روزی نیست که خبر قتل و کشتار زنان، خبر تجاوز اسلامی به کودکان، خبر خودکشی و خود سوزی زنان در جهنمی که جمهوری اسلامی ساخته است را نشنویم و روزی نیست که خبر مبارزه پرشور زنان و مردان آزاده را علیه جنبش سیاه زن ستیز اسلامی و حکومت نکبت جمهوری اسلامی را نشنویم.


۴۳ سال است که مبارزه علیه رژیم زن‌ستیز اسلامی به ضربان قلب جامعه تبدیل شده است. در ایران اسلامی زن ستیزی و آپارتاید جنسی قانونی و رسمی ایست، این دولت است که پرچمدار و قانون گذار و مجری آپارتاید جنسی ایست، اما امروز شاهدیم که در تمامی جنبش‌های اعتراضی و خیزشهای سرنگونی‌طلبانه جامعه، زنان در صف اول مبارزه و در نقش پیشروان، سازمان دهندگان جنبشها، فریاد نابودی و مرگ رژیم اسلامی را اعلام میکنند!


تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران با برپایی مراسمها، پنلهای بحث و گفتگو، پیکتهای اعتراضی و شرکت در تظاهراتهای دهها هزارنفره اعلام میکند که مبارزه برای ابتدایی‌ترین خواست اجتماعی در ایران به مطالبه و خواست سرنگونی نظام ضد بشری اسلامی در ایران گره خورده است.
ما شما را به شرکت در این مراسمها دعوت میکنیم.

آزادی زن یعنی سرنگونی نظام اسلامی در ایران و بگور سپردن آن.
زنده باد ۸ مارس روز جهانی زن، روز رزم مشترک ما در سراسر جهان علیه جور و جهل و نابرابری

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۵ مارس ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

پلیس تهران:سه مامور در راستای اجرای طرح “ارتقای امنیت اجتماعی” کشته شدند

به گزارش پلیس تهران، شب گذشته ۳۰ اردیبهشت‌ماه (۱۹ مه) سه پلیس در راستای اجرای …