سرنشینان هواپیمای تهران-یاسوج پس از سقوط زنده ماندند اما در نهایت یخ زدند

العربیه:پیدا شدن اجساد تعدادی از سرنشینان هواپیمای مسیر تهران-یاسوج که اول هفته در ارتفاعات یاسوج سقوط کرد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد که دستکم شماری از سرنشینان پس از سقوط هواپیما زنده ماندند اما در نهایت در اثر سرما، جان باختند.

سایت عصر ایران تصویری از اجساد تعدادی از قربانیان سقوط هواپیما منتشر کرده که بدنشان آسیب ندیده است و حتی به دور خود پتو پیچیده بودند، اما به نظر می‌رسد در مقابل سرما دوام نیاوردند.

پیش از این هم کاپیتان عین الله اردشیری استاد با سابقه خلبانی ایرانی کفته بود: «قطعات هواپیما به دلیل برخورد هواپیما با برف(و نه صخره)، نمی تواند به فاصله دور پرتاب شود؛ لذا چهار لکه سیاه مشاهده شده در برخی تصاویر منتشره، نشان می‌دهد که این لکه‌ها، چهارنفر از سرنشینان هواپیما هستند که در حالت زخمی از هواپیما خارج شده‌اند. دو نفر از آن‌ها فاصله کوتاهی را توانسته‌اند طی کنند و دو نفر دیگر، مسافت بیشتری را طی کرده‌اند. این بدان معناست که این 4 لکه از سرنشینان هواپیما هستند که در نهایت به دلیل خونریزی یا یخ زدن، نتوانسته‌اند ادامه مسیر بدهند».

وی ادامه داد: «در عین حال امکان دارد سرنشینان سالم‌تری غیر از این چهار نفر، مسافت بیشتری طی کرده باشند تا خود را به جایی مثلا روستای شرفی که از توابع روستای فده است، برسانند».یکی از خبرنگاران هم در این باره ابهامانی مطرح کرده و از تماس یکی از سرنشینان هواپیما پس از سقوط سخن گفته بود؛ اظهاراتی که توسط مقام‌های مسئول رد شد.

 

اینرا هم بخوانید

دادستان کل رژیم: ورود فراجا و دستگاه قضایی برای مقابله با بی‌بندوباری و بی حجابی ، ضروری است

حجت‌الاسلام محمد موحدی دادستان کل رژیم گفته است:”ورود فراجا و دستگاه قضایی برای مقابله با …