سرنگون باد حکومت جنگ‌افروز جمهوری اسلامی

خبرهای روزانه و توجه‌ها هر لحظه متوجه خطر جنگ و کشتاری است که می‌تواند با گسترش خود خاورمیانه را به آتش بکشد و زندگی‌های بیشتری را به خاک سیاه بنشاند و قربانیان بیشتری بگیرد. در کنار دولت دست راستی و فاشیست نتانیاهو، رژیم اسلامی است که این سناریوی سیاه و این جنگ کثیف علیه بشریت را رقم می‌زند. سرنگونی جمهوری اسلامی منطقه را از شر نیروهای اسلامی و جنگ افروزی آنان رها خواهد ساخت.

جنگ، کشتار و ترور، این است مفهوم و حقیقت وجودی جمهوری اسلامی که با تأمین مالی تروریست‌های دست‌پرورده و مواجب‌بگیر خود، نه‌تنها منطقه خاورمیانه را به آتش می‌کشد که اسلام سیاسی ضدبشری را در همه سطوح به جان مردم و خصوصاً زنان انداخته است. جمهوری اسلامی سر مار اسلام سیاسی است که می‌چرخد و خون می‌پاشد و نکبت می‌آفریند. بدون وجود جمهوری اسلامی نیروهای نیابتی این رژیم، از عراق و یمن تا غزه و لبنان نمی‌توانستند پا بگیرند و با تروریسم عنان‌گسیخته خود به جان مردم بیفتند.

در داخل ایران زندگی مردم به‌مراتب با مصائب جدی‌تری روبرو است . فقر و فساد و دیکتاتوری جان مردم رابه لب رسانده است. اما رژیم میداند که مردم نه جنگ و موشک پرانی و تهدیدات جنگی اش را میخواهند نه خودش را. اعتراضات و اعتصابات هر روزه کارگران و تجمعات اعتراضی بخش های مختلف مردم حاکی از این است که سیاست های جنگ افروزانه حکومت و پروار کردن تروریست های اسلامی خشم مردم را بیش از پیش دامن زده است. دیگر دوران دهه شصت و دوران جنگ ارتجاعی ایران و عراق نیست که رژیم بتواند مردم را به کمک فضای جنگی مرعوب کند. برعکس، این خشم و نارضایتی فزانیده مردم و وجود جنبش انقلابی زن زندگی آزادی است که حکومت را به ضعیف ترین موقعیت در ایران و در منطقه رانده است.

در این اوضاع که شیرازه حکومت اسلامی در حال ازهم‌پاشیدن است و بازتاب این وضعیت انقلابی شکاف‌های عظیمی در میان صفوف حکومت انداخته است، جمهوری اسلامی تلاش می‌کند اذهان را از اصل مبارزه منحرف کند و خطر جنگ و موشکباران و ترس از حمله نظامی و مسائلی ازاین‌دست را برجسته کند. اما مردم می دانند که مسبب این فضای جنگی و نا امنی بیش از هر دولت و نیروی دیگری حکومت اسلامی است. این حکومت در تمام چهل و چند سال عمر ننگینش با تنش آفرینی های بین المللی، با جنگ طلبی و دامن زدن به تروریسم اسلامی و اسلام سیاسی در منطقه و دنیا، با کوبیدن بر طبل نابودی اسرائیل و به دریا ریختن کل مردم اسرائیل، با مرگ بر آمریکا و مرگ بر هرچه غربی است، و امثال این نوع تبلیغات و اقدامات فاشیستی، تخم جنگ و بحران و نا امنی را کاشته است و بهانه و توجیهات بسیاری به نیروهای دست راستی و فاشیست و تروریستهای رقیبش در دنیا داده است. جمهوری جنایتکار اسلامی اکنون دارد میوه این بذر نا میمون را درو می کند.

خلاصی از جنگ و نا امنی برای ما مردم در ایران تنها با سرنگونی حکومت جنگ افروز اسلامی امکان پذیر است. خلاصی مردم اسرائیل و دنیا از فاشیستهای اسرائیلی و دیگر رگه های تروریسم نیز با سرنگونی این حکومت بمراتب تسهیل خواهد شد.

نابود با حکومت جنگ‌افروز جمهوری اسلامی

زنده‌باد انقلاب زن زندگی آزادی

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۸ اکتبر ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

٢٤مهر: یازدهمین هفته سه شنبه های اعتراضی همکاران ارکان ثالث و پشتیبانی شرکتهای پیمانکاری

امروز سه شنبه ۲۴ مهر همکاران ارکان در پالایشگاه های هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم …