سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه،حمله شیمیایی به دانش آموزان دختر جنایت است / حمایت از فراخوان ۱۶ اسفند

✍️ سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

🔸در آستانه ۸ مارس روز جهانی زن، دختران مدارس بمباران شیمیایی می شوند.
دختران سکوت شکسته، دختران آفتاب،دختران به حاشیه رانده شده، ۸ مارس روز جهانی زن بر شما پیروز باد، بر شما که به مانند کارگران نساجی نیویورک که برای رهایی از تبعیض، ستم و استثمار دست به اعتصاب زدند و به خیابان آمدند و توسط عاملان و محافظان جهالت و سرمایه مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند.

🔸این ستم و استثمار همچنان ادامه دارد.تبعیض و نابرابری، اسید پاشی، جدا سازی زنان و مردان،سربریدن و خودکشی دادن زنان، ممانعت از تحصیل در بعضی از رشته ها، سهمیه بندی در دانشگاه و تفکیک جنسیتی، محدود کردن تحصیل برای زنان و ممانعت در داشتن و عدم دسترسی به بسیاری از مشاغل،تحمیل پوشش و حجاب اجباری، وادار کردن دختران به ازدواج های اجباری، کودک همسری، تبعیض و نابرابری نسبت به زنان، غیره و غیره و امروز حمله شیمیایی به مدارس دخترانه توسط نیروهای ” خودسر” !! نشان از آن دارد که جنایت ادامه دارد.

🔸دختران آفتاب و امید و رهایی بعد از قتل حکومتی ژینا، به خیابان آمدند و فریاد خفته در سینه ها به صدا در آمد و با شعار ژن ژیان ئازادی، صحنه دیگری از مبارزه را رقم زدند.

🔸 نیروهایی تحت عنوان ” خودسر” اما سازمان داده شده و برخوردار از حمایت دولتی، اطلاعاتی و امنیتی، بر آن است که انتقام خود را از دختران آفتاب و امید بستاند.

🔸نه حجاب اجباری و کودک همسری، نه راندن زنان به گنج آشپزخانه و ظرف شستن، نه اسید پاشی، نه تفکیک جنسیتی، نه سهمیه بندی و نه شلیک گلوله جنگی و پلاستیکی، نه تجاوز، نه کور کردن و زندانی کردن ، دختران آفتاب و امید، هیچ کدام نتوانسته است عزم راسخ زنان برای رهایی را خاموش سازد.

🔸دختران و پسران این سرزمین تصمیم گرفته اند همراه و همصدا برای زندگی خود تصمیم بگیرند، آنها مصمم هستند باید نوع دیگری زیست و باور دارند که زندگی شايسته حق آنهاست، باور دارند که کسی نمی تواند برای تن و جان آنها تصمیم گیرنده باشد، باور دارند به خود رهایی از هر نوع ستم وتبعضی و استثماری.

🔸سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ضمن محکوم کردن حمله شیمیایی به مدارس دخترانه، در اعتراض به این جنایت از فراخوان ۱۶ اسفند حمایت خود را اعلام می دارد.

🔸درود بر دختران پایان انتظار، درود بر دختران موسم رهایی،درود بر استقامت شما، برقرار باد برابری زنان و‌ مردان در تمامی شئونات زندگی.

🔸زنان و مردان تحت ستم و زحمتکش، در برابر این توحش و نسل کشی نباید سکوت کرد، حمله شیمیایی به نیمی از جامعه( زنان) حمله به بشریت است.

زن زندگی آزادی، اداره‌ی شورایی
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

@shbazneshasteganir

اینرا هم بخوانید

گزارش روزنامه حکومتی از وضعیت مردم سیل‌زده دشتیاری پس از سیل

روزنامه حکومتی اعتماد:روایت دردناک مردم سیل‌زده دشتیاری از شرایط پس از سیل؛ از تحمل یک …