سیلاب راه های 67 روستای کرمان را بست

ایرنا،محسن صالحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بارندگی روزهای اخیر در استان باعث بروز مشکلاتی در بخش های مختلف شده است و اکنون به 67 روستا دسترسی نداریم.

 وی گفته است:26 روستای استان به واسطه طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب دچار مشکل آب و چهار روستا هم دچار قطعی برق شده اند.وی با بیان اینکه در حال حاضر به این روستاها دسترسی نداریم گفت: سعی می کنیم طی یکی دو روز آینده مشکلات این روستاها برطرف شود.
جاده های این روستاها در مسیر رودخانه و رودخانه ها فعال است و بعد از فروکش کردن سیلاب نسبت به رفع مشکلات آب و برق این چهار روستا اقدام خواهد شد.
چند مسیر فرعی را با وجود اینکه سیلاب نداشتند، مسدود کرده ایم که برای مردم و رهگذران اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد چرا که سوابق قبلی نشان می دهد در این جاده ها با مشکل مواجه شده ایم.
وی درباره کمبود تجهیزات زمستانی در استان گفت: هر اندازه که تجهیزات راهداری زمستانی داشته باشیم با کمبود مواجه هستیم اما با همین امکاناتی که در اختیار داریم خدمت رسانی کرده و تا الان هم دچار مشکل نشده ایم.وی افزود: با این وجود کسی به واسطه ورود سیل به خانه اش دچار مشکل نشده است. طبق گزارش های واصله، بارش باران و برف تاکنون حدود 71 میلیارد تومان خسارت در کرمان به همراه داشته است.

اینرا هم بخوانید

دویچه وله:بیانیه تشکل‌های دانشجویی به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری

تعدادی از تشکل‌های دانشجویی ایران به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری پس از کشته شدن …