حمید نوری به حبس ابد محکوم شد

امروز ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۳ تیر ۱۴۰۱) “توماس ساندر” قاضی دادگاه استکهلم که رسیذگی به پرونده حمید نوری دادیار سابق زندان گوهردشت در سال ۱۳۶۷ را برعهده داشت رای دادگاه را اعلام کرد. حمید نوری بجرم مشارکت در کشتار زندانیان سیاسی و به اتهام “جنایت علیه بشریت” و “قتل عمد” به حبس ابد محکوم شد!
اعلام این حکم در دادگاهی خارج از مرزهای سلطه دیکتاتوری اسلامی در ایران در حقیقت سرآغازی بر رسیدگی به پرونده تبهکاران اصلی زندان و اعدام و شکنجه ۴۳ ساله در ایران است.
نوری تبهکار خود دستیار و پادو رئیسی، نیری، خامنه‌ای و کل نظام ضد بشری جمهوری اسلامی بوده است. اعلام این حکم در کنار اعلام حکم دادگاهای متعدد و معتبر جهانی نظیر دادگاه عالی انتاریو در کانادا که حکم بر تروریست بودن نظام جمهوری اسلامی در فاجعه کشتار هواپیمای اوکراینی را داد و حکم دادگاه بلژیک در محکومیت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست وزارت خارجه جمهوری اسلامی بدون شک موفقیت بزرگی برای جنبش‌دادخواهی در ایران است.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ضمن شادباش به تمام دادخواهان، به جنبش آزادیخواهانه و مردم مبارز در ایران و جهان همچنان به تلاش بی‌وقفه در مبارزه برای سرنگونی نظام اسلامی ادامه خواهیم داد.
این موفقیت، موفقیت تک‌تک خانواده های دادخواه و فعالین اپوزیسیونی است که نقش موثری در برگزاری این دادگاه و روند رسیدگی به محاکمه حمید نوری داشتند.
آینده سرنگونی نظام! آینده به محاکمه کشیدن تک‌تک جنایتکاران در دادگاههای مردمی در ایران دور نیست!
زنده باد آزادی!
سرنگون باد رژیم سیاه اسلامی!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۴ ژوئن ۲۰۲۱

برای تقاضای عضویت، همکاری، ارسال پیام و گزارش از طریق:
پیامگیر تلگرام: @wpi_tamas
فرم مقدماتی عضویت در حزب:
‏http://wpiranfa.com/?p=173

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …