شرم کنید و این همکاری و دست دوستی دادن به جریانات اسلامی را تمام کنید!

امروز ساعت دو بعد از ظهر رئیس جمهور آلمان میزبان سازمان اسلامی، ” جامعه اسلامی برای شیعیان ساکن آلمان، ای/گ/اس هست که با حکومت اسلامی ایران ارتباط نزدیک دارد و محمود خلیل زاده مسئول این نهاد وابسته حکومت اسلامی است از جمله نهادهای زیر مجموعه این سازمان مرکز اسلامی هامبورگ است که وابسته به حکومت اسامی است رضا رمضانی مسئول آن نماینده خامنه ای در آلمان است، همان فردی که در بیمارستان هانوفردر کنار شاهرودی و دکتر سمیعی بود.

مرکز اسلامی هامبورگ یک نهاد مهم در تبلیغ و دفاع از سیاستهای فاشیستی حکومت اسلامی در اروپا است. و رئیس جمهور آلمان امروز رسما نماینده این سازمان اسلامی را دعوت کرده و از این طریق یکبار دیگر به جنبش اسلامی و تروریستهای اسلامی چراغ سبز نشان میدهد.

بعد از اعتراضات گسترده به سیاست همکاری وزارت خانواده که قصد پرداخت بودجه برای برگزاری یک کنفرانس به این سازمان اسلامی را داشت ، این نهاد عملا عقب نشینی کرد و کنفرانس مزبور برگزار نشد اما اکنون خبر میرسد که این سازمان از برنامه های ” دفاع از دمکراسی” و ” مقابله با رادیکالیسم” ٢٨٣٠٠٠یورو دریافت میکند.

مینا احدی سخنگوی حزب کمونیست کارگری ایران، این سیاست مماشات و همکاری با سازمانهای اسلامی، از طرف دولت آلمان و رئیس جمهور اشتاین مایر را بشدت محکوم کرده و خواهان اعتراض همه ایرانیان و مردم آلمان به این سیاست خطرناک است.

http://www.bundespraesident.de/SharedDocs/Termine/DE/Frank-Walter-Steinmeier/2018/04/180430-Schiitische-Gemeinde.html

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …