شکایت ۱۱۰ نفر از طلاب علیه ۱۵ بازیگر زن به نفع بازیگران زن رد شد!

۱۱۰ طلبه و آمران به معروف از قم و ۱۳ استان علیه ۱۵ بازیگر زن شکایت کردند اما دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران به نفع زنان بازیگر رای داد.

روزها و ماهها طلاب و آمران به معروف از نوک سر تا انگشتان پای تعداد زیادی از بازیگران زن و لباس ها و برجستگی های بدن آنان را مورد مطالعه! قرار دادند و متوجه شدند که بدحجابی و آرایش این زنان و پیدا بودن بخشی از بدن این زنان، مردان خدا و قبل از هر کس خود طلبه ها و آمران به معروف را تحریک کرده است. در متن بلندبالای این طلاب که دوره حجت الاسلام شدن و آیت الله شدن را میگذرانند به پیدا بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گل سر و کلاه لبه، پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و معلوم بودن برجستگی های بدن، پوشیدن شلوارک، شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدن، پوشیدن لباس آستین کوتاه، پوشیدن مانتوهای شیشه‌ای، انداختن عکس با افراد مکشوف، انتشار فیلم و تصاویر خلاف عفت و اخلاق عمومی، اشاره شده است. در متن شکایت همچنین اتهاماتی نظیر توهین به مقدسات اسلام و امر ضروری حجاب و تحریک و ترغیب افراد به ارتکاب جرم منافی عفت مطرح شده است.

اما آنچه جالب است این است که سیستم قضایی حکومت جرات نکرد در این دعوا از طلاب و آمران به معروف حمایت کند و زنان سینماگر را تبرئه کرد. شرایط طوری شده که تحت فشار اعتراضات رو به گسترش زنان علیه حجاب در واقع سیستم قضایی حکومت عملا اعلام میکند که پیدا بودن گردن و موی سر و برجستگی های بدن زنان و آرایش و لباس های چسبان و پیراهن های آستین کوتاه و توهین به مقدسات اسلامی و غیره هیچکدام جرم نیست.

این گوشه ای از جدال عظیمی است که مدام به نفع زنان و بیحجابی دارد تغییر میکند. اینرا باید به میلیون ها زنی که علیرغم فشار تیغ و اسید و زندان حجاب را هر روز بیشتر و بیشتر عقب راندند، به فعالین حقوق زن که پرچم حجاب بی حجاب و علیه حجاب اجباری را بالاتر بردند، به فعالینی که در زندانها نیز از بیحجابی دفاع کردند و تسلیم فشار و شکنجه و تهدیدهای هر روزه نشدند و به زنان سینماگری که در ماههای اخیر علیه تبعیضات و تهدیدات و تجاوزها قد علم کردند تبریک گفت. از کانال تلگرام حزب کمونیست کارگری ایران

https://t.me/wpi_hkki

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …