شگرد نخ نمای آدمکشان حکومت اسلامی را نقش برآب کنیم!

در جریان تظاهرات مردم انقلابی و بپاخواسته علیه حکومت جهل و غارت اسلامی، تعدادی از عزیزان مردم توسط نیروی سرکوب حکومت بازداشت و زندانی شدند. بعد از چند روز قاتلان اسلامی با تحویل جنازه های شکنجه شده تنی چند از دستگیر شده گان اعلام کردند که “آنان در زندان دست به خودکشی زده اند”.
سارو قهرمانی، سینا قنبری، محسن عادلی، وحید حیدری، علی پولادی و چند نفر دیگر که هنوز اسامی آنان منتشر نشده است، از جمله کسانی هستند که توسط ماموران و شکنجه گران حکومت اسلامی در زندانها بقتل رسیده اند. این در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه حکومت خون ریز اسلامی گفته است: “ادعای خودکشی دو تن از این افراد صحت ندارد”
اظهارات و اعتراف سخنگوی قوه قتل و آدمکشی اسلامی مبنی بر رد خود کشی دو تن از بازداشت شده گان به اندازه کافی گویای این است که همه آنان زیر شکنجه های وحشیانه مزدوران اسلامی بقتل رسیده اند. کاربدستان حکومت زخم خورده از قیام و انقلاب مردم بپا خواسته با این دست از اراجیف و خزعبلات نخ نما، در اوج وحشت و هراس از خشم کوبنده خیزش انقلابی مردم، می کوشند از جنایاتی که انجام میدهند خود را مبرا سازند. انکار قتل های پنهانی توسط جیره خواران و آدمکشان وزارت اطلاعات تحت عنوان “خودکشی کرده اند” و سخنان ضد و نقیض اژه ای و شگردهای سوخته شان، بیانگر داغ شدن زمین انقلاب زیر پاهای فرسوده شان است.
کلاشی باندها و دسته جات حکومت اسلامی در بقتل رسانیدن جوانان دستگیر شده را باید با قدرت تمام خنثی و با آن مقابله کرد. این اژدهای اسلامی زخم خورده و درمانده با تداوم اعتراضات و انقلاب کوبنده مردم بزیر کشیده خواهد شد.
عبدل گلپریان
۲۴ دی ۹۶
۱۴ ژانویه ۲۰۱۸

 

اینرا هم بخوانید

احضار ۱۰۰ نفر از فعالین مدیای اجتماعی – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۷۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …