عاشورای دولتی جمهوری اسلامی در تورنتو به شکست کشیده شد!

روز ۲۸ مردادماه به روال شش سال گذشته شهر تورنتو شاهد اعتراض مخالفین حکومت اسلامی به مراسم عاشورای دولتی در این شهر بود. به فراخوان حزب کمونیست کارگری ایران و سازمانها و نهادهای مخالف حکومت اسلامی امروز پلازای ایرانیان در تورنتو شاهد اعتراض یکپارچه صدها نفر از مخالفین حکومت اسلامی به عاشورای دولتی بود که رژیم جنایتکار اسلامی سالهاست با صرف هزینه های سنگین، این مضحکه را به خیابانها کشانده است. مخالفین حکومت اسلامی از صبح زود بخش وسیعی از پلازای ایرانیان را با بر افراشتن پرچم و بنرهای خود و پلاکاردهایی چون، جمهوری اسلامی سرنگون، سرنگون، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، نه به عاشورای دولتی، نه به رژیم اسلامی، چه کابل چه تهران، مرگ بر طالبان توجه هزاران نفر از مردم تورنتو را به خود و به افشای چهره کریه رژیم اسلامی جلب کردند. این آکسیون  که از ساعت هشت صبح شروع شده بود تا حدود یک بعدازظهر ادامه داشت و دهها نفر از مخالفین حکومت اسلامی به زبانهای فارسی و انگلیسی دست به افشاگری زدند. مزدوران حکومت اسلامی که شش سال پیش از خیابان اصلی یانگ تظاهراتشان را شروع می کردند، با تلاش و مبارزه مخالفین حکومت و مردم مترقی تورنتو، از دوسال پیش راهپیمایی آنها به خیابانهای فرعی کشیده شده و در نهایت در پلازای ایرانیان و مقابل یکی از مغازه داران مزدور حکومت اسلامی به اسم زمانی و با گرفتن آش نذریشان خاتمه می یافت، اما امسال در اثر همین تلاش و مبارزه متحدانه ما مخالفین این حکومت جهل و جنایت پیشه، پلیس تورنتو اجازه ورود آنها به سوپر زمانی و محل پلازای ایرانیان را نداد و آنها ناچار شدند به یکی از کلیساهای شهر و در خیابانی فرعی بروند و بساط تحمیق و گریه و زاریشان را آنجا ختم کنند.

ما در حزب کمونیست کارگری ایران واحد شرق کانادا  سالهاست اعلام کرده ایم، خیابانهای تورنتو جای مزدوران حکومت اسلامی نسیت، تظاهرات و اعتراض امروز هم عملا نشان داد که ما می توانیم بساط اینها را در هم بپیچیم و عاشورایشان را به روز افشای چهره کریه حکومت دزدان و قاتلان اسلامی تبدیل کنیم.

ما این موفقیت بزرگ را به همه مخالفین حکومت اسلامی تبریک گفته  و دست تک تک آنها را که در اعتراض امروز شرکت کرده بودند را به گرمی می فشاریم.لینک بخش کوچکی از این اعتراض را در زیر مشاهده خواهید کرد. حزب کمونیست کارگری ایران – واحد شرق کانادا

اینرا هم بخوانید

رئیسی جلاد کشته شد!

بالاخره بعد از ۱۸ ساعت خبر رسانی قطره چکانی، صبح امروز سخنگوی دولت رئیسی سقوط …