عدم موافقت با عفو سروناز احمدی و کامیار فکور

عرفان کرم‌ویسی، وکیل سروناز احمدی و کامیار فکور در تویتی روز یکشنبه در باره پرونده سروناز احمدی و کامیار فکور نوشت: شرط «عدم عضویت و وابستگی در گروه‌های معاند و برانداز» دلیل عدم عفو موکلانش اعلام شده است.

١- در خصوص آخرین وضعیت موکلینم #سروناز_احمدی و #کامیار_فکور باید گفت که پس از پیگیری های انجام شده و استعلامات صورت گرفته ، بند ج از بخش اول بخشنامه عفو ( عدم عضویت و وابستگی در گروه های معاند و برانداز ) دلیل عدم عفو ایشان اعلام گردید.

٢- در این حین حکم تعلیقی محکومیت ٢ سال حبس کامیار بابت اتهام تشویش اذهان عمومی در پرونده سال ١۴٠٠ صادره از شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران به اجرا در آمده است و به میزان حبس فعلی ایشان ( ٨ ماه ) اضافه شده است.

٣- همچنین با درخواست مرخصی سروناز جهت انجام پروژه های مربوط به پایان نامۀ رشته دانشگاهی نیز مخالفت شده است. لازم به ذکر است که پرونده ی سروناز و کامیار به دیوان عالی کشور ارجاع شده است و باید منتظر اتخاذ تصمیم نهایی دیوان در خصوص پرونده بود.

https://twitter.com/ErfanKaramveisi/status/1693274251376091317/photo/1

کامیار فکور، ترانه‌سرا و روزنامه‌نگار و همسرش، سروناز احمدی، روزنامه‌نگار و مددکار اجتماعی به همراه چند فعال صنفی و کارگری در پی یورش نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به منزل محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان (تهران)، بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

اینرا هم بخوانید

اکسیوس از برپایی نشست آمریکا و اسرائیل بر سر ایران خبر داد

اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی و اسرائیلی از توافق برای “نشست‌ استراتژیک” دو کشور …