عضو هییت رئیسه خانه سینما مدعی شده کمتر از۳۰ سینماگر پرونده قضایی دارند!

علیرضا حسینی عضو هییت رئیسه و نماینده کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما در واکنش به پروندهسازی برای ٣٠٠ سینماگر، اعلام کرد: پرونده‌های قضایی باز سینماگران کمتر از ۳۰ نفر است.

وب سایت دانشجوی وابسته به بسیج دانشجو یی رژیم در این باره نوشت، در حالی که دیروز روابط عمومی خانه سینما در متنی که برای رسانه‌ها فرستاد، حرف‌های محمدمهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما را از «سیر تا پیاز» جشن روز ملی سینما منعکس کرد، امروز رسول صدرعاملی سخنگوی خانه سینما هم در نشست که به نظر رسانه‌ای می‌آمد در همین باره حرف زد.

حرف‌های عسگرپور اگرچه در غیاب علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما، واکنش‌هایی را به وجود آورد، اما حرف‌های امروز صدرعاملی تقریبا همان‌هایی بود عسگرپور گفته و به نوعی تکرار همان چیز‌هایی بود که روز گذشته رییس هیات مدیره خانه سینما کرد!صدرعاملی به عنوان سخنگوی خانه سینما به دلایل برگزار نشدن جشن خانه سینما اشاره کرد و گفت: با غیبت اجتناب ناپذیر برخی سینماگران، شرایط منصفانه‌ای برای برپایی جشن و رقابت فراهم نیست بخصوص آنکه ۳۰۰ سینماگر هنوز پرونده باز دارند.

بعد از این سخنان دو مقام سینمایی رژیم این اصلاحیه منتشر شده است اصلاحیه خبر بدین شرح است: 

علیرضا حسینی عضو هییت رئیسه و نماینده کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما اعلام کرد: پرونده‌های قضایی باز سینماگران کمتر از ۳۰ نفر است.

اینرا هم بخوانید

رسانه‌های اسرائیل: اهداف حمله به ایران تعیین شده است

“کانال ۱۲” اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) گزارش داد پاسخ تلافی‌جویانه ارتش اسرائیل …