علم‌الهدی: وقایع کرونا از علائم ظهور امام زمان است

ایرنا،خطبه مکتوب علم‌الهدی: وقایع ویروس کرونا از علائم ظهور امام زمان است

در جریان ویروس کرونا بسیاری از بت‌پرستان به خاطر ناامیدی از خدا‌های سنگی و چوبی خود، بت‌ها را در دریا ریختند و به خدا توجه کردند که این وقایع یکی از علائم ظهور امام زمان است. دنیا در جریان کرونا متوجه تمدن نوین اسلامی شد، زیرا فعالیت‌هایی که برای مبارزه با شیوع کرونا در برخی کشور‌های اسلامی توسط مسلمانان ناب انجام شد جای دیگر سابقه نداشت.

مردم ایران در این جریان از همه اقشار در حوزه درمان و پزشکی مجاهدانه فعالیت کردند و با حرکت‌های جهادی وارد عرصه شدند، تمام مشاغل، کار و فعالیت‌های روزانه خود را در خدمت درمان و پیشگیری از این بیماری قرار دادند که بی‌نظیر بود.اگر مجموعه این قضایا را که به عنوان علائم ظهور است بررسی کنیم، جوهره‌اش یک واقعیت است و آن این است که حوادث آخرالزمان، مردم را بیشتر متوجه خدا می‌کند و افراد متوجه اسلام و امتیازات آن می‌شوند.

وی گفت: در این جریان بسیاری از بت‌پرستان به خاطر ناامیدی از خدا‌های سنگی و چوبی خود، بت‌ها را در دریا ریختند و به خدا توجه کردند که این وقایع یکی از علائم ظهور امام زمان است.

امیدواریم عزیزان ما در ستاد ملی مقابله با کرونا با آن اعتقادی که خودشان دارند و ایمان و عشقی که به اهل بیت دارند، برای بازگشایی حرم مطهر رضوی فکر کنند، شاید با پروتکل‌های خاصی که در نظر می‌گیرند، بشود در بارگاه امام هشتم به روی شیعه باز شود و مردم از نزدیک در این عتبه مقدسه، عشق و دلدادگی خود را به حضرت امام رضا ارائه دهند.

اینرا هم بخوانید

“دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی”: تلاش می‌کنیم حمید نوری را آزاد کنیم ولی امیدی نداریم!

کاظم غریب‌آبادی “دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی” در خصوص آخرین وضعیت حمید نوری گفته …