علم الهدی : رهبری فقط بخاطر شرایط حساس از دولت و مجلس حمایت میکند

تسنیم،علم الهدی : رهبری در حال حاضر فقط بخاطر آنکه شرایط حساس است از دولت و مجلس حمایت میکند/ این کنوانسیون FATF رئیسش وزیر خزانه داری آمریکاست.

از سوی دیگر در میدان جنگ رسانه‌ای، باید به دشمن ثابت کنیم که همه ما یک صدا هستیم؛ دولت و مجلس و مردم ما یکی هستند و در یک صف مقابل دشمن ایستاده‌اند. تدبیری که در حل مشکلات معیشتی مردم دارند مراقب باشید ما را به دست دشمن ندهند. این کنوانسیون FATF رئیسش وزیر خزانه داری آمریکاست و فرمانده مطلق جنگ با ما و جنگ اقتصادی با ما این‌ها هستند. چه چیزی را قرار است تصویب کنید؟ قرار است ما را دوباره به دشمن بدهند و ملت را در محاصره دشمن قرار دهند؟ مسائل را دقیق ببینید و تاریخ این کنوانسیون را ببینید. با یک تهدید دشمن فکر نکنند ما خود را در چنگ دشمن قرار دهیم. یک بار با ارز و سکه تدبیر کردید و این وضعیت را برای مردم پیش آوردید. فکر این مردم باشید. دشمن سیلی خورده و درصدد جبران این سیلی است.

دشمن با دو جنگ به سراغ ما آمده که یکی جنگ اقتصادی و دیگری جنگ رسانه‌ ای است؛ در جنگ اقتصادی هدف معیشت ماست تا جوان ما فکر کند از روز نخست فقیر و مستاصل بوده‌ایم و همه این‌ها به دلیل گفتن شعار “مرگ بر آمریکا” بوده است؛ دشمن جریان اقتصاد را هدف گرفته و در جنگ رسانه‌ای نیز به عناوین مختلف و با جریان‌های اطلاع رسانی سراسر جهان دائم تلقین کرده و ما را به اوضاع بدبین می‌کند و با این نومیدی و بدبینی انقلاب ما بعد از 40 سال ادامه پیدا نکند و مقام معظم رهبری فرمودند اکنون موقعیت حساسی است که گرفتار توطئه دشمن شده‌ایم.

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …