فراخوان به مردم آزاده کردستان:۲۵ شهریور اعتصاب عمومی در سراسر کردستان

مردم آزاده و مبارز کردستان

به دومین سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی نزدیک می‌شویم. انقلابی عمیق و انسانی که با قتل حکومتی مهسا/ ژینای عزیزمان شروع شد، مردم به ستوه آمده از فقر و فساد و تبعیض و جنایت و جنایت را در سراسر کشور به حرکت درآورد و به سرعت آوازه آن در سراسر جهان پیچید. علیرغم همه سرکوب‌گری‌ها و وحشیگری‌های رژیم، مردم در این دو سال به اشکال مختلف به اعتراض و اعتصاب ادامه دادند و زنان با شجاعت تمام زیر بار حجاب اجباری حکومت نرفتند و حکومت را به استیصال کامل کشاندند.

روز یکشنبه ۲۵ شهریور، ما همصدا با سایر جریانات سیاسی در کردستان، همه شما مردم کردستان، کارگران و معلمان، پرستاران و کارکنان ادارات و مغازه داران را فرامیخوانیم کار را تعطیل کنید و متحد و یکپارچه در سراسر کردستان دست به اعتصاب عمومی بزنید. ما مردم کردستان تجارب درخشان و موفقی در سازماندهی اعتصابات عمومی داشته‌ایم و اینبار نیز با یک اعتصاب شکوهمند مشت محکمی به پوزه حاکمان تبهکار اسلامی خواهیم کوبید.

رژیم در روزهای اخیر طبق معمول همیشگی مستاصلانه دست به احضار و دستگیری فعالین از جمله خانواده‌های دادخواه زده است تا به خیال خام خود جلو حرکت‌های اعتراضی مردم را، در روزهایی که به سالروز انقلاب نزدیک می‌شویم، بگیرد. با اعتصابمان نشان خواهیم داد که مرعوب این سیاست‌های همیشگی نخواهیم شد.

ما همچنین روز پنجشنبه ۲۲ شهریور بر آرامگاه ژینای عزیز و همه جانباختگان عزیزمان در شهرهای مختلف همراه با خانواده‌های جانباخته گرد هم می‌آییم و یاد عزیزان‌مان را گرامی می‌داریم.

ما مردم آزاده در سراسر کشور را فرامیخوانیم که به هر شکل که میتوانند در سالروز انقلاب فعالیت‌های اعتراضی خود را گسترش دهند و از اعتصاب عمومی مردم کردستان حمایت کنند و صدای ما را رساتر نمایند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

سومین روز تجمع کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر

روز چهارشنبه، ۲۸ شهریور ماه، جمعی از کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر …