فراخوان به کارگران نیشکر هفت تپه و مردم هفت تپه و شوش; اسماعیل بخشی را باید از زندان بیرون بیاوریم

فراخوان به کارگران نیشکر هفت تپه و مردم هفت تپه و شوش 

فراخوان به همه کارگران و مردم آزاده 

 

اسماعیل بخشی رهبر کارگران نیشکر هفت تپه که به چهره محبوبی در هفت تپه و شوش و سراسر کشور تبدیل شد، همچنان در زندان است و زیر انواع فشارها قرار دارد. نباید بیش از این اجازه دهیم کسی که برای تحقق خواست های کارگران تلاش فوق العاده ای انجام داده، نقش مهمی در موفقیت های کارگران داشته و با به مصاف طلبیدن وزیر اطلاعات درمورد شکنجه های درون زندان، جنبش دادخواهی را قدم مهمی به جلو برد، همچنان اسیر بازجویان وزارت اطلاعات باشد. باید با قدرت اعتراضات و اعتصابات خود، او را از زندان بیرون بیاوریم.

در روزهای گذشته خانواده بخشی و دوستانش تجمعاتی برای آزادی او برپا کرده اند. این اعتراض باید هرچه بیشتر گسترده شود تا حکومت برای آزادی او تحت فشار قرار گیرد و مجبور به آزادی او شود.

مبارزه برای آزادی اسماعیل بخشی و سایر کارگران و فعالین زندانی وظیفه همه مردم آزاده در سراسر کشور است. معلمان و بازنشستگان میتوانند در بیانیه ها و تجمعات خود خواهان آزادی اسماعیل بخشی شوند. دانشجویان میتوانند برای آزادی اسماعیل بخشی دست به تجمع و اعتراض بزنند. تشکل های کارگری و  کارگران مراکز مختلف میتوانند با بیانیه ها و به هر شکل دیگری که میتوانند خود را در مبارزه برای آزادی اسماعیل بخشی شریک کنند. فعالین مدیای اجتماعی میتوانند دفاع از اسماعیل بخشی را بار دیگر به گفتمانی فراگیر تبدیل کنند. میتوانیم جنبش دفاع از اسماعیل بخشی را در همه جا دامن بزنیم و حکومت را زیر فشار قرار دهیم.

اسماعیل بخشی و همینطور سپیده قلیان شایسته بیشترین حمایت همه ما و بیشترین تلاش همه ما برای آزادی از زندان هستند. حزب کمونیست کارگری کارگران نیشکر هفت تپه و خانواده های آنها،‌ مردم هفت تپه و شوش و کلیه مردم معترض و آزاده در سراسر کشور را به دامن زدن به مبارزه برای آزادی اسماعیل بخشی و سپیده قلیان فرامیخواند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۸ اسفند ۱۳۹۷، ۲۷ فوریه ۲۰۱۹

 

اینرا هم بخوانید

۱ مه ۲۰۲۴؛ اطلاعیه شماره ۲: در اراک جمعیت بزرگی از بازنشستگان تامین اجتماعی اول مه را گرامی داشتند

بنا به گزارشهای دریافتی جمعیت بزرگی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان تامین تجمعکرده …